پیش ازظهرامروزمعاون امورعمرانی استاندارآذربایجان غربی در بازدید ازمخازن مرکزی فرآورده های نفتی ارومیه گفت:تامین و توزیع فرآورده های نفتی در کشور و بویژه در فصول سرد سال و استانهای سردسیر بسیار حیاتی است و زحمات شبانه روزی پرسنل شرکت نفت گرمابخش خانه های میلیون ها ایرانی در نقاط دور و نزدیک بوده و این تلاش و همّت شایسته تقدیر است.
تقی کهوریان افزود:ازمراحل تولید، انتقال و توزیع فرآورده ها اگر خللی وارد شود مشکلات بزرگی را در پی دارد که با دقت ، تلاش و مجاهدت مجموعه بزرگ شرکت توزیع فرآورده های نفتی که زنجیره ای بزرگ شکل داده است رفاه و آسایش مردم را فراهم کرده است.
وی بااشاره به اقدامات زیرساختی دربخش ارتقاء کمی و کیفی توزیع فرآورده های نفتی در استان اظهار داشت: در سالهای اخیر با اقداماتی که دربخش ذخیره سازی ، افزایش مراکزعرضه سوخت و نظارت بر کیفیت فرآورده های توزیع شده واقدامات گسترده دررابطه با مقابله با قاچاق سوخت در استان انجام شده شاهد بهبود روند توزیع و رضایتمندی مصرف کنندگان هستیم.
مدیرمنطقه ای شرکت توزیع فرآروده های نفتی ارومیه نیز در این بازدید در گزارشی از روند حمل و نقل سوخت و فرآورده های نفتی در استان گفت:در حال حاظر ظرفیت اسمی ذخیره سازی فرآروده های نفتی در استان در حدود 90 میلیون لیتر است که با اتمام مخازن جدید ذخیره سازی این میزان به 120 میلیون لیتر افزایش می یابد.
احمد مجرد در خصوص نظارت بر کیفیت فرآورده های نفتی در استان نیز افزود:محوله های سوخت در تمامی مراحل بارگیری و تحویل و توزیع در جایگاههای عرضه سوخت بطور مستمر و دقیق توسط کارشناسان آزمایشات کنترل کیفی و کمی انجام میگرد.