فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دشمنان اسلام را به دست بسیجیان خداترس و شجاع ریشه‌کن خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۳۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴ 23 November 2016
Image result for ‫فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی‬‎
به گزارش تابناک، سردار سرتیپ دوم عابدین خرّم در همایش پرچمداران دین و اندیشه در آذربایجان غربی،گفت: آرزوی سلامتی و طول عمر به پرچمدار انقلاب اسلامی و منادی وحدت امت اسلامی را از خداوند متعال خواستاریم، که با رهبری پیامبر گونه ایشان سرزمین‌ها و جغرافیای جهان اسلام را از دست استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و اسرائیل آزاد کنیم و نماز وحدت بخش مسلمین را در مسجدالاقصی با ظهور حضرت مهدی(عج) برپا کنیم.

وی ضمن عرض خیر مقدم به تمامی طلاب، ماموستاها، ائمه جمعه‌های استان و حجت السلام زمانی تصریح کرد: بخاطر این مهم، وحدت سنی و شیعه در هفته بسیج از سراسر آذربایجان غربی تشریف فرما شده‌اید، حضور پرشور علمای عزیز اهمیت وحدت سنی و شیعه را آشکار می‌سازد که با تمامی سختی راه و دشواری خودتان را به این مراسم مهم رسانده‌اید.

 خرّم یادآور شد: هفته بسیج یادگار آن امام حکیم فرزانه است که با تشکیل بسیج و تفکر بسیجی خواب راحت را از چشمان این مستکبران گرفتند.
وی تاکید کرد: هفته بسیج هفته یکپارچکی اسلام (سنی و شیعه) است، ما باید در سایه این تفکرات بتوانیم از آرمانهای انقلاب اسلامی جانانه دفاع کرده و دل شهدای گران قدر خودمان را شاد کنیم و گوشه‌ای از زحمت این غیور مردان را جبران کنیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: تنها روحیه بسیجی و تفکر بسیجی می‌تواند شرایط را بهبود بخشیده و رشد و تعالی کشور را فراهم سازد، امام خمینی(ره) همیشه می‌فرمودند: «سنگرهای اسلام را خالی نگذاریم» خدمتگذاری و انقلابی‌گری در خون بسیجیان است و تا پای جان نیز با همین روحیه در خدمت انقلاب و نظام اسلامی خواهند بود و تمامی دشمنان اسلام را به دست این بسیجیان خداترس و شجاع ریشه‌کن خواهیم کرد.

انتهای پیام/
منبع اروم نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار