کد خبر: ۲۹۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 14 September 2016

تابناک آذربایجان غربی: کمپین من دریاچه ارومیه هستم ، کمپینی است که اخیرا راه افتاده و سر و صدای زیادی در سایتهای خبری، فضای مجازی و گروهها و کانالهای تلگرامی راه انداخته است.
در همین رابطه خزائی رئیس فرهنگسرای جوان ارومیه طی مصاحبه ی که با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی داشت گفت: به دعوت فرهنگسرای جوان ارومیه در اواخر مرداد ,آقای رضاکیانیان هنرمند و بازیگر سرشناس کشور جهت سفری سه روزه  وارد ارومیه شد که پس از دیدار با سینماگران و عکاسان و تئاتری های ارومیه و با تکیه و تاکید بر مسائل زیست محیطی منطقه، روز دوم و پس از بازدید از آبشار سوله دوکل در منطقه سیلوانا ارومیه، همراه با هیئتی از کارشناسان محیط زیست و عکاسان و خبرنگاران راهی دریاچه ارومیه شدند و پس از بازدید و عکاسی از دریاچه وضع بحرانی آن را از نزدیک مشاهده نمودند. 
وی در ادامه افزود: در روز سوم از سفر رضا کیانیان به ارومیه، در طی مراسمی از سوی ستاد احیا دریاچه ارومیه و فرهنگسرای جوان ارومیه آقای کیانیان به عنوان حامی احیای دریاچه ارومیه معرفی گردید.
رئیس فرهنگسرای جوان ارومیه ادامه داد:‌ پس از آن بود که با پیشنهاد و پیگیری های آقای کیانیان و به همت فرهنگسرای جوان ارومیه کمپینی با عنوان #من_دریاچه_ارومیه_هستم با هدف جمع آوری یک میلیون امضا برای ارائه به سازمان ملل جهت پیگیری معضل زیست محیطی خشک شدن دریاچه ارومیه و اثرات زیان بار آن بر زندگی میلیونها نفر، به راه افتاد و با تلاش های مجدانه اعضای کمپین مردمی، جمع آوری امضاها از طریق آدرس http://yon.ir/t5E2 آغاز شد. که این امر تا به امروز نیز ادامه دارد. 
خزائی در ادامه در ارتباط با مشکلات بوجود آمده در خصوص امضای اینترنتی و تدبیر در این خصوص گفت:  بدلیل مشکل بودن پیوستن اینترنتی به کمپین و یا نداشتن ایمیل از سوی اکثر مردم و همراهان کمپین، لذا بنا به پیشنهاد آقای کیانیان و پیگیری های شبانه روزی فرهنگسرای جوان ، سامانه پیامکی بشماره 30007040 براه افتاد که از پیش از ظهر امروز قابل استفاده بوده و عموم مردم می توانند با ارسال عدد 1 به شماره مذکور دغدغه خود را برای احیا دریاچه ارومیه اعلام نمایند. این مهم با هماهنگی و تعامل با دفتر نمایندگی سازمان ملل در تهران و حمایت سازمان محیط زیست کشور و ستاد احیا دریاچه ارومیه و پیشنهاد و حمایت آقای کیانیان و به دعوت  فرهنگسرای جوان ارومیه آغاز گشته و تا رسیدن به حداقل یک میلیون امضا ادامه خواهد داشت.
رئیس فرهنگسرای جوان ارومیه افزود :‌ در این راه از تمامی علاقمندان و فعالان محیط زیست دعوت نموده ایم تا به کمپین پیوسته و دیگران را نیز دعوت نمایند. 

وی در خاتمه و با دعوت از همه مردم به پیوستن به این کمپین گفت:  این حرکت نیازمند عزم و اراده مردمی و ملی بوده و هرکسی که بتواند هر نوع کمکی به این تلاش ارزشمند بنماید جزئی از کمپین #من_دریاچه_ارومیه_هستم خواهد بود.  #هیچ_تلاشی_بی_ثمر_نیست. از آدرس http://yon.ir/t5E2  یا با ارسال عدد 1 به شماره پیامک 30007040 به کمپین بپیوندید.
دعوت دکتر خزائی از عموم مردم به پیوستن به کمپین «من دریاچه ارومیه هستم»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار