محمدرضا داورزنی : اتفاقاتی که در فصل ۹۳ و بخصوص در فینال آن افتاد ما را نیز ناراحت کرد و من هیمنجا از تمام مردم ارومیه و هواداران والیبال عذرخواهی میکنم.
کد خبر: ۲۹۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 10 September 2016

تابناک آذربایجان غربی : رئیس فدراسیون والیبال که به ارومیه سفر کرده بود در جمع خبرنگاران دلیل اصلی انتقال سعید معروف به باشگاه روسی در سال ٩۳ را اعلام کرد.

 محمدرضا داورزنی گفت: اتفاقاتی که در فصل ۹۳ و بخصوص در فینال آن افتاد ما را نیز ناراحت کرد و من هیمنجا از تمام مردم ارومیه و هواداران والیبال عذرخواهی میکنم.

وی ادامه داد: متاسفانه در آن فینال اتفاقاتی افتاد که دل همه ما را نیز به درد آورد و من مدت ها بابت این اتفاق ناراحت بودم. بی شک آن اتفاق در فینال بدترین رخدادی بود که در تمام عمرم و بخصوص در زمان تصدی ریاست فدراسیون داشته ام.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد انتقال سعید معروف گفت: جهانگیر سیدعباسی سرمربی وقت ارومیه طی تماسی که با من داشت درخواست کرد که طی صحبت با محمد حضرت پور شهردار ارومیه و نفر اول باشگاه نظر او را برای انتقال سعید معروف جلب کنم.

داورزنی گفت: فدراسیون والیبال هیچ وقت برای خود حقی برای دخالت در انتخاب بازیکن، انتقال بازیکن و یا نحوه تیم بستن چه در باشگاه ها و چه در تیم ملی قائل نیست و هرگز این کار را انجام نمی دهد.

وی افزود: ما به همه باشگاه ها و شهرها به یک چشم نگاه می کنیم و از وضعیت کنونی باشگاه شهرداری ارومیه و مشکلات این تیم بسیار ناراحت بودیم و با تعامل با شهردار ارومیه برای حل مشکلات صحبت کردیم.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: نگاه ما به رشته والیبال، حرکت بسمت پاک بودن و شفافیت و اوج گیری در المپیک ۲۰۲۰ است و به جرئت میتوانم تیم نوجوانان را که به موفقیت رسید را بعنوان پاک ترین تیم تاریخ نام ببرم.

داورزنی ضمن تکذیب وجود بندی برای لژیونر شدن بازیکنان که چند ماه قبل مسئولین باشگاه شهرداری اعلام کرده بودند گفت: قرارداد تمام بازیکنان لیگ برتری به یک شکل و با بندهای مشخص است و فدراسیون هیچ قانون یا بندی برای فشار به باشگاه ها برای انتقال بازیکن به خارج کشور ندارد و تعجب می کنم مسئولین باشگاه شهرداری برای چه این حرف ها را بازگو می کنند.

وی ادامه داد: در ماجرای انتقال سعید معروف به روسیه بشدت مخالف این انتقال بودم گرچه این انتقال میتوانست بسود شرایط والیبال ایران و معروف باشد ولی اعلام کردم تا زمانی که باشگاه شهرداری بعنوان حق، اجازه انتقال را نمیدادند من هم با آن مخالفت می کردم ضمن اینکه بعد از انتقال بخاطر هواداران ارومیه و باشگاه شهرداری استثنائا با فدراسیون والیبال ایتالیا برای آمدن پاسور مدنظر باشگاه شهرداری صحبت و تعامل کردم.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: آن موقع که سعید معروف با باشگاه شهرداری ارومیه قرارداد بست بابت این اتفاق بسیار خوشحال شدم و حتی به مسئولین ارومیه هم تبریک گفتم که این ستاره برای ادامه بازی به شهر خود بازگشت و از هواداران ارومیه ای هم درخواست می کنم قدر این بازیکن را بدانند زیرا سعید معروف ستاره ایست که در جهان برسر زبان هاست و هرگز از هیچ تلاشی برای شهر خود و کشورش دریغ نکرده است.

داورزنی در مورد شائبه های پیرامون تیم ملی گفت: من رئیس فدراسیون بعنوان مسئول به هیچ عنوان نه در کار کادرفنی و نه در کار انتخاب بازیکن دخالت نمی کنم و لوزانو نفر اول و آخر تیم ملی و مسئول انتخاب بازیکنان است.

منبع: جوان پرس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار