کد خبر: ۲۸۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴ 31 August 2016

1-سخنگوی وزارت خارجه می گوید: هیچ فردی از تیم مذاکره کننده جاسوس نبوده و دستگیر نشده، اما بعضی ها که از جاسوس بازی خوششان می آید اصرار دارند تا به این بازی دوسر باخت ادامه دهند.
2-آیت الله جوادی آملی خطاب به آیت الله هاشمی رفسنجانی: خداوند عنایتی به شما کرده که چه بخواهید و چه نخواهید از استوانه های این نظام هستید. 
3- یک رسانه محلی آذربایجان غربی کشف کرده که : یارانه پیرمرد 75 ساله از اهالی روستای وهران در نزدیکی شهر ماهنشان از توابع استان زنجان قطع شده!!!!. البته که اگر حقی از هرکسی ضایع شده باید احقاق گردد. اما ذکر چند نکته نیز خالی از فایده نیست. اول اینکه این از برکات دولت قبل است که مردم را محتاج به یارانه کرد و در فقر فرو برد تا ما امروز شاهد مردمانی محتاج برای 45000تومان باشیم!!!. ثانیا اگر شما که ذره بین برداشته و وجب به وجب کل ایران را می گردید تا نقطه سیاهی را پیدا کنید و به دولت تدبیر و امید نسبت دهید، در گذشته نیز این چنین حساس بودید الان پولهای حاصل از فروش نفت در بانکهای خودمان بود و بلوکه نشده بود، الان دکل نفتی هنوز سر جایش بود و برای این مردم نفت استخراج می کرد، هنوز آن سه فروند نفت کش در مالکیت ایران بود و بدست یونانی ها فروخته نمی شد، احتمالا بابک زنجانی به جای زندان داشت مسافرکشی می کرد و خوشبخت تر از اکنون بود! محمودرضاخاوری هم 3000،000،000،000 برنمی داشت  تا با تابعیت دوگانه اش فرار کند، عوضعلی کردان(وزیر کشور معرفی شده از سوی دولت عدالت محور) بخاطر آبروریزی مدرک دکترای جعلی دق مرگ نمیشد و محمدرضارحیمی(معاون اول دولت پاکدستان، همان کسی که احمدی نژاد او را خط قرمز خودش اعلام کرده بود)اکنون در زندان نبود. و .....
4- تعدادی رسانه زنجیره ای محلی ارومیه که قریب سه سال است بدون وقفه یکسره در تخریب دولت تدبیر و امید و کارگزاران دولت از هیچ هجمه و اتهام و سیاه نمایی کوتاهی نکرده اند ، همانند سه سال گذشته در اقدامی هماهنگ این بار در هفته دولت اقدام به هجوم و تخریب معاون سیاسی و امنیتی استانداری نموده اند و با انتشار زنجیره ای یک متن یکسان ، اقدامی هماهنگ برای تخریب ایشان را آغاز کردند که این امر نشان می دهد این رسانه های محلی از یک مرکز فرماندهی واحد خط گرفته و تامین هزینه می شوند!  اما ظاهرا خود اتاق فرمان این رسانه ها سوراخ دعا را گم کرده  و لابد  انتظار دارد که مدیران دولت دکتر روحانی، مردم را به حمایت از دولت ونزوئلا فرابخوانند نه دولت روحانی!! عزیزان دل برادر، طبیعی است که هر دولتی خواستار حمایت مردم است و مردم را به حمایت از خویش فرا می خواند. کجا دیده یا شنیده اید که دولتی از مردم بخواهد تا در مقابل خدمات رسانی، به دولت فحش بدهند؟!؟! همین رسانه های زنجیره ای در اقدامی مشابه با حمله به بنیاد فرهنگ و ادب و هنر آذربایجان و با دستمایه قراردادن موضوعاتی نامربوط به فرهنگ و ادب و هنر، سعی در تخریب این اقدام مثبت دولت در آذربایجان داشتند . و با تخریب ناجوانمردانه یکی از شخصیت های موجه استان که سالها خدمت صادقانه وی به کشور مبرز است بار دیگر نشان دادند که از انصاف بهره چندانی نبرده اند. این حملات به بنیاد فرهنگ آذربایجان در حالی از سوی این رسانه ها دامن زده شد که هنوز دبیر این ستاد مشخص نشده  و در واقع این رسانه ها با دستپاچگی تمام، فقط به حملات کور خود به هر اقدام و دستاورد دولت تدبیر و امید و کارگزارانش ادامه می دهند.

محمد خزائی
فعال فرهنگی-سیاسی ،‌ رئیس فرهنگسرای جوان ارومیه و مشاور جوانان استاندار آذربایجان غربی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار