سرهنگ وحیدی خبر داد:
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: در تابستان امسال مناطق عملیاتی آذربایجان‌‌‌‌‌غربی از ۱۰۰ هزار نفر میزبانی می‌کنند.
کد خبر: ۲۵۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷ 04 July 2016

به گزارش خبرنگار تابناک (آذربایجان غربی) سرهنگ جلیل وحیدی با تمجید از عملکرد مسئولان استانی برای شرکت مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: با کمک مسئولان استان‌ در دستگاه‌های ذیربط با وجود فاصله طولانی با مرکز کشور، توانستیم 12 هزار نفر زائر را روانه مرقد امام راحل (ره) بکنیم.

وی تصریح کرد: در تابستان امسال اردوهای راهیان نور آغاز شده و در حدود دو ماه میزبان بیش از 100 هزار نفر از 20 استان کشور در مناطق عملیاتی آذربایجان‌غربی هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با تاکید بر مین‌روبی در مناطق عملیاتی استان بیان کرد: اگر در مناطق عملیاتی استان برای کسی حادثه‌ای رخ دهد، حلاوت و شیرینی تمامی زحمات هدر می‌رود و برای جلوگیری از این‌کار باید مین‌روبی شده و نقاط قرمز و زرد را مشخص کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی با اشاره به فرصت حضور راهیان نور در استان گفت: باید از حضور مسافران راهیان نور در استان نهایت استفاده را در زمینه توسعه و رونق گردشگری استان داد.

جلیل جباری با اشاره به توانایی آذربایجان‌غربی در بحث گردشگری افزود: نباید فقط از مناطق عملیاتی استان بازدید شود بلکه باید از موزه‌ها، ابنیه تاریخی، جاذبه‌های طبیعی و سایر استعداد‌های گردشگری استان استفاده شود.

عضو شورای شهر ارومیه با اشاره به جانبازی‌های صورت گرفته در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: جای‌جای استان نشان از مجاهدت‌های خاموش برای پاکسازی آن از عناصر ضد انقلاب است.

وی با تاکید بر جنایات بی‌شمار ضد انقلاب در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: وقتی که در عراق یا سوریه تروریست‌های داعش عملی انجام می‌دهند همگان از آن مطلع شده و آن را محکوم می‌کنند.

سید‌هادی ذاکر با اشاره به پاسداشت شهدای آذربایجان‌غربی افزود: اگر امروز در معرفی رشادت‌های صورت گرفته به نسل جوان موفق عمل نکنیم هویت انقلاب زیر سوال می‌رود و باید تمامی جنایات ضد انقلاب با حفظ موقعیت آن و بهترین شبیه‌سازی صحنه به دیگران بیان شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار