نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه شرارت ها و تحرکات تروریست ها را عاملی برای ایجاد نا امنی در منطقه و اینکه نشان دهند جمهوری اسلامی ایران توان حفظ برقراری امنیت را ندارد عنوان کرد و گفت: این موضوع خیال باطلی بیش نیست.
کد خبر: ۲۴۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 21 June 2016

تابناک آذربایجان غربی: 

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به تحرکات اخیر تروریست ها در مناطق مرزی اشنویه و متلاشی شدن عناصر استکبار توسط رزمندگان اسلام گفت: مسئله دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران موضوعی است که از اول انقلاب ظهور و بروز داشته است.

وی تصریح کرد: اخیرا مقام معظم رهبری در دیدار با سران نظام بار دیگر تاکید کردند که ما کشوری هستیم که غیر از دشمنی های معمولی که یک عده علیه مان انجام می دهند, دشمنان خاصی نیز داریم که از شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب سخت در هراس و خشمگین هستند چرا که این نظام مقدس همواره در برابر استکبار ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: لذا از این رو تمام توان و سعی دشمنان این است که دشمنی خود با ایران را در هر چهره ای که می توانند نشان دهند که از جمله این ها ایجاد نا امنی است.

وی افزود: اما به حمدالله کشورمان در سایه توجهات ولیعصر(عج) و عنایت خداوند متعال از امنیت کامل برخوردار است.

قریشی شرارت ها و تحرکات تروریست ها را با هدف ایجاد نا امنی در منطقه و اینکه نشان دهند جمهوری اسلامی ایران توان حفظ برقراری امنیت را ندارد عنوان کرد و گفت: این موضوع خیال باطلی بیش نیست.

وی تصریح کرد: شرارت های گروهکهای تروریستی در آذربایجان غربی پیش از این نیز در سالها  و دهه های گذشته صورت گرفته بود اما به دست رزمندگان و مردم شجاع و غیور این استان سرکوب و تمامی دسیسه های آنها خنثی شده بود.

قریشی یکی از اهداف گسترش فعالیت گروهک های منحله در چند ماه اخیر را نقش دلارهای نفتی سعودی دانست و گفت: سعودی ها و کشورهایی که در منطقه از عربستان و گروهک های تروریستی حمایت می کنند یقین بدانند که دلارهایی که علیه مسلمانان و جمهوری اسلامی ایران هزینه می شود روزی گریبان خود آنها را خواهد گرفت و انها را به ورطه نابودی خواهد کشاند.

وی در خصوص تاثیر درگیری ها در اقتصاد مرزنشینان نیز افزود: همانطوریکه در روایات نیز آمده صحت و امنیت از موضوعات مهمی است که باعث پیشرفت یک کشور می شود پس اگر امنیت یک منطقه ای خدشه دار شود اولین صدمه برای مرزنشینان ان منطقه خواهد بود.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: از این رو برای تمامی مرزنشینان غیور کشور واجب است تا برای برقراری امنیت پایدار همچون همیشه تلاش کنند و در این مسیر همگام با رزمندگان اسلام قدم بردارند تا رونق اقتصادی و سرمایه گذاری را در مناطق مرزی برای بهبود معیشت مرزنشینان شاهد باشیم.

وی نقش نظارتی اقلیم کردستان عراق را در جلوگیری از اقدامات تروریستی و تجاوز به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را بسیار مهم و تاثیر گذار ارزیابی کرد و گفت:ما با اقلیم کردستان عراق از دوران ۸سال جنگ تحمیلی که زمانی حدود یک میلیون مهاجر آنها را در آذربایجان غربی پذیرا بودیم ارتباط داشتیم و اکنون نیز انتظار داریم تا با کنترل و جلوگیری از نفوذ عناصر استکبار و تروریستی به مرزها در ایجاد امنیت در منطقه تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در پایان به رزمندگان اسلام، پیشمرگان کرد مسلمان، بسیجیان و پاسداران وعده داد که نصرت خدا قطعی و 100درصد است و باید در راه خدا از هیچ جهادی دریغ نکرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار