فرماندارشهرستان درابتداء ضمن عرض سلام و درود به روح پرفتوح معمار كبير انقلاب اسلامي ايران امام خميني (ره) و آرزوي طول عمربا عزت و پربركت براي رهبر معظم انقلاب و آرزوی توفیق برای دولت محترم تدبیر و امید و تبریک حلول ماه مبارک رمضان در خصوص سفر رئیس جمهور محترم به استان مطالبی را بیان داشتند .

فرماندار گفت: با توجه به استقبال باشکوه مردم استان از رئیس جمهور محترم و نماینده ایشان در شهرستان نقده جا دارد از مردم استان و شهرستان نقده و تمامی مسئولین محترم که زمینه اسستقبال باشکوه از هیات محترم دولت را فراهم آوردند تشکر و قدردانی خود را اعلام دارم.

 

فرامرزی افزود:تمام سعی و تلاش دولت بر محرومیت زدایی از منطقه است  بطوری که در طول دوسال آینده 49 پروژه بزرگ با اعتبار 9490 میلیارد ریال در استان عملیاتی خواهد شد و با این سرمایه گذاری تحرکی اساسی در توسعه استان و رونق اقتصادی اتفاق خواهد افتاد .

وی ادامه داد :در زمینه طرحهای عمرانی 2 طرح بزرگ کشاورزی – 4 طرح علمی و گردشگری – 4 طرح حمل و نقل – 11 طرح ورزشی – 11 طرح بهداشتی و درمانی در سطح استان آذربایجان غربی اجرایی خواهد شد و سهم شهرستان نقده نیز در این طرحها لحاظ گردیده و توسط مسئولین امر پی گیری خواهد شد .

فرمانداربا تقدیر و تشکر از ماموستا سرخابی مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان نقده گفت: در بحث دفتر ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان نقده دفتر شهرستان نقده با دفتر اشنویه تجمیع گردیده است .

وی در ادامه جلسه با اشاره به امنیت موجود در کشورمان افزود:امروز آرامش و امنیت کشورمان در سایه جانفشانی های رزمندگان اسلام در مقابله با گروهک های تروریستی است و می طلبد که تمامی مردم و مسئولین با تمام امکانات از مدافعان حرم حمایت مادی و معنوی کنند .

در ادامه جلسه حاج آقا حسین خانی مسئول ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم استان آذربایجان غربی با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام بر لزوم پشتیبانی از مدافعان حرم تاکید کردند .

وی افزود: امروز آخرین نقشه دشمنان اسلام در مقابله با انقلاب اسلامی ایجاد گروهک های تروریستی در منطقه است و با توجه به اهمیت موضوع همه افراد جامعه و مسسئولین وظیفه دارند که در خصوص حمایت مادی و معنوی از مدافعان حرم تلاش و کوشش کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم در شهرستان نقده می تواند نقش مهمی در جذب کمکهای مردمی به مدافعان حرم داشته باشد .