حجه الاسلام والمسلمین قریشی:
بر همه ما وظیفه است تا علاوه بر اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به نیروی انتطامی نیز در این راستا کمک کنیم تا جامعه را از این وضعیت موجود رها کنیم تا نگزاریم حریم جامعه بیش از این آلوده شود.
کد خبر: ۲۲۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۸ 15 May 2016
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار داشت:ماه شعبان یکی از پر فضیلت ترین ماه ها است که در اهمیت این ماه اعمالی نظیر نماز روزه دعا صلوات بر پیامبر اسلام و استغفار بسیار سفارش شده است.

وی ضمن تبریک روز سوم شعبان مصادف با میلاد با سعادت امام حسین(ع) افزود:  پاسداران ما باید به این مسئله افتخار کنند که روز میلاد این امام بزرگوار به عنوان روز پاسدار انتخاب شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه  گفت: مقام معظم رهبری در دیداری که سال گذشته در آستانه روز پاسدار از یکی از پادگان های این مجموعه داشتند فرمودند سپاه از نظر پیشرفت,عمل و فکر به یک مرحله قابل قبول رسیده است.

قریشی تصریح کرد: پاسداران ما باید افتخار کنند که توانسته اند رضایت رهبر معظم انقلاب را جلب کنند.

وی نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای ان و همچنین کوشش مستمر در تحقق ارمان های الهی را از جمله وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود:الحمدلله نیز توانسته اند اهداف نظام و احکام خدا را در دنیا ساری و جاری کنند.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد:امروز در مملکت ما آیه " وَ اَعِدّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعتُم مِّن قُوَّةٍ وَ مِن رِّباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه‌ عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُم" به مقدار قابل قبولی محقق شده است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اقتدار و توان دفاعی سپاه اظهار کرد:در مصاحبه ای که از سرلشکر جعفری پرسیده اند که اگر روزی رژیم صهیونیستی با حمله هوایی ایران را مورد هدف قرار دهد شما چگونه با آن مقابله می کنید که ایشان گفته اند اصلا اهمیتی ندارد که چگونه ما را با مورد هدف قرار دهد چراکه دیگر این رژیم وجود نخواهد داشت تا به آنجا باز گردد.

وی به دیدار اخیر فرماندهان نیروی انتظامی با رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار به برقراری  امنیت اخلاقی و اجتماعی در جامعه بسیار سفارش کرده اند.

قریشی وجود حیا و عفت را از لازمه های جامعه اسلامی دانست و افزود: خانواده ها باید در تربیت فرزندان خود بسیار دقت کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: بر همه ما وظیفه است تا علاوه بر اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به نیروی انتطامی نیز در این راستا کمک کنیم تا جامعه را از این وضعیت موجود رها کنیم تا نگزاریم حریم جامعه بیش از این آلوده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار