شیخ نعیم قاسم در مراسم تشییع پیکر شهید «بدرالدین»:
معاون دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم تشییع پیکر شهید «مصطفی بدر الدین» با اشاره به خدمات وی در راه مقاومت اعلام کرد که دشمنان صهیونیستی و تکفیری ضربات سنگینی از این شهید دیده‌اند.
کد خبر: ۲۲۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳ 13 May 2016

معاون دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم تشییع پیکر شهید «مصطفی بدر الدین» با اشاره به خدمات وی در راه مقاومت اعلام کرد که دشمنان صهیونیستی و تکفیری ضربات سنگینی از این شهید دیده‌اند.

به گزارش فارس، مراسم تشییع پیکر شهید «مصطفی بدرالدین» معروف به «ذوالفقار» در بیروت لبنان آغاز شد.

به گزارش وبگاه خبری «العهد» لبنان، این مراسم در منطقه «روضة الشهداء- الغبیری» در حال برگزاری است.

شهید بدرالدین بامداد جمعه (امروز) به طرز ناشناسی به شهادت رسید.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که این شهید در انفجاری که در محل اقامت وی روی داده، به شهادت رسیده است.

«شیخ نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله در مراسم تشییع پیکر بدرالدین گفت: ما امروز برای تشییع پیکر فرمانده بزرگی جمع شده‌ایم که در مسیر مقاومت، جان فشانی‌های زیادی کرده است، این فرمانده کسی نیست جز شهید مصطفی بدرالدین.

 شهید«بدرالدین» ضربات سختی به تکفیری‌ها زد

وی با بیان اینکه حزب الله یک دشمن دارد و آن رژیم صهیونیستی و حامیان آن است، افزود: «اسرائیل» و تکفیری‌ها از شهید بدر الدین ضربه‌های سختی دیده بودند.

شیخ نعیم به خدمات شهید بدر الدین اشاره کرد و گفت: شهید بدر الدین تمام عمر خود را در راه جهاد و مقاومت گذاشت و گفته بود «از سوریه برنمی‌گردم یا اینکه شهید می‌شوم و یا اینکه با در دست گرفتن پرچم پیروزی برمی‌گردم».

معاون دبیر کل حزب الله بیان داشت: ما هرگز نخواهیم پذیرفت که در کشور خود خوار و ذلیل شویم و  قبول نمی‌کنیم که کفر بر ایمان پیروز شود؛ چرا که ما اهل شهادت و پیروزی هستیم.


شهید«بدرالدین» ضربات سختی به تکفیری‌ها زد
شهید مصطفی بدرالدین

شیخ نعیم قاسم در مورد نحوه شهادت بدر الدین گفت: انفجار در نزدیکی فرودگاه دمشق و نزدیکی یکی از مراکز وابسته به حزب الله روی داده و انفجار شدیدی بوده و برادران ما در حال تحقیق و تفحص در چرایی این انفجار هستند.

وی افزود: به دلیل وجود احتمال‌های زیاد، قبل از تکمیل تحقیقات، در این باره چیزی نمی‌گوییم و طی ساعات آینده جزئیات این حادثه را اعلام خواهیم کرد.

معاون دبیر کل حزب الله در مورد نتایج تحقیقات به عمل آمده در این حادثه عنوان کرد، سرنخ‌هایی به دست آورده‌ایم که به نحوه و طرف‌هایی که در این حادثه دست داشت‌ه‌اند، اشاره دارد؛ ولی نیاز به تکمیل این اطلاعات داریم تا صد درصد به یقین برسیم و نهایتا تا صبح نتیجه مشخص می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار