فرمانده سپاه خوي:
اين رزمايش در4 گردان به همراه یک گردان خواهران که متشکل از 936 نفر بوده حضور دارند و در 23 و 24 اردیبهشت ماه در منطقه عمومي شهرستان خوي برگزارمي شود.
کد خبر: ۲۲۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 12 May 2016
به گزارش خبرنگار خبرگزاري تابناک استان آذربايجان غربي از خوي،فرمانده سپاه خوي در جمع خبرنگاران با تشریح نحوه برگزاری رزمایش الی بیت المقدس اظهار داشت: اين رزمايش در4 گردان به همراه یک گردان خواهران که متشکل از 936 نفر بوده حضور دارند و در 23 و 24 اردیبهشت ماه  در منطقه عمومي شهرستان خوي  برگزارمي شود.
رزمايش گردانهاي بيت المقدس به مدت دورز درشهرستان خوي برگزار مي شود
سرهنگ محمد باقرعلايي بابيان اينکه، این رزمایش درسه بخش دفاع از کوي برزن،عملیات تأخیری و امداد و نجات اجرا مي شود که در بخش عملیات تأخیری هدف، گرفتن زمان در مواقع تهدید دشمن است .
وي اظهارداشت: در این رزمایش علاوه بر فراخوانی و سازماندهی اعضای 4 گردان بيت المقدس، کلاس های آموزشی، برنامه های فرهنگی و معنوی برگزار میگردد و با انجام عمليات تاخيری، كمين، پدافند دورادور، مقابله با ناآرامی ها، تامين جاده، عملیات امداد نجات، حفاظت از مراكز مهم و حساس و همچنین انفجارات و عملیات تاخیری و اقدامات بازدارنده، ايست و بازرسی، بسيجيان تمرينات تاكتيكی را مرور کرده و آمادگی رزمی خود را بالا می برند.
فرمانده سپاه خوی افزود: دردومين روز رزمايش صبحگاه مشترك با حضور4هزارپانصد نفردرقالب12گردان كه با پيوستن گردانهای الزهراء و امام حسين(ع)، مجموعه نيروهای قرارگاه اباعبدالله الحسين(ع)، در کنار خانواده معظم شهداء،اعضای شورای تأمین و رؤسای ادارات شهرستان در صبحگاه این رزمایش حضور خواهند داشت.

سرهنگ پاسدار محمد باقرعلائی در خصوص هدف از برگزاری این رزمایش گفت: در این رزمایش اهدافی همچون ارتقای توان آمادگی‌های دفاعی، امنیتی، امداد و نجات و مردم یاری، آماده سازی یگان‌ها برای انجام عملیات‌های واقعی در مواقع لزوم، بالا بردن توان رزم یگان‌ها در مقوله روحیه، آموزش، نیروی انسانی و تجهیزات، اشرافیت اطلاعاتی برای ماموریت واگذاری در حوزه سرزمینی و همچنین تمرین عملی آموزش‌های داده شده به طور دسته‌ای و گروهی به صورت میدانی دنبال می‌شود.
خبرنگار: فرخ زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار