عابد فتاحی : مردم آذربایجان غربی باید به دور از قومیت‌گرایی همانند سال‌های گذشته با مسالمت با یکدیگر زندگی کرده و در رشد و پویایی کشور تلاش کنند.
کد خبر: ۲۲۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵ 11 May 2016

تابناک آذربایجان غربی : نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی که در سالن آمفی تئاتر شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد، گفت : توسعه پایدار فقط با آموزش، سلامت و امنیت امکان‌پذیر خواهد بود و ما به عنوان امن‌ترین کشور در منطقه باید سطح دانش به اوج برسیم.

 عابد فتاحی ادامه داد : مردم آذربایجان غربی باید به دور از قومیت‌گرایی همانند سال‌های گذشته با مسالمت با یکدیگر زندگی کرده و در رشد و پویایی کشور تلاش کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم و مسؤولان باید توجه داشته باشند که دشمنان همواره آماده سواستفاده از رفتارهای نسنجیده برخی از افراد در جامعه ما هستند، لذا باید فرصت نفوذ را از آنان بگیریم.

 وی خاطرنشان کرد: از نمایندگان مجلس دوره دهم انتظار می‌رود موجبات و زمینه تقویت برقراری امنیت پایدار را در این استان یکی که جزو حساس‌ترین استان‌های کشور است به کمک سایر مسؤولان و همچنین مردم فراهم کنند.

 فتاحی خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند که مردم آذربایجان غربی همانند برادر در طول سال‌های گذشته و در صحنه‌های مختلف دوش تا دوش هم در صحنه‌های مهم حضور داشته و هم‌اکنون نیز باید این اتحاد و همبستگی بین آنان برقرار شود.


منبع: جوان پرس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار