در عکس سه جفت چشم درخشان وجود دارند که از درون غار به بیرون نگاه می‌کنند. همواره سوالی که درباره این عکس مطرح می‌شود، این است که این چشم‌ها متعلق به چه کسانی است؟!
کد خبر: ۲۲۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱ 10 May 2016


مرموزترین عکس های تاریخ   عکس شماره ۱: جن آویزان شده از سقف

خانواده کوپر به خانه جدید نقل مکان می‌کنند، البته خانه به تمام معنا جدید نبود. بیش از پنجاه سال از اولین روزی که آجر‌هایش را روی هم چیدند می‌گذشت. صاحبخانه پیش از فروش خانه، دستی به سر و روی خانه کشیده و حسابی تعمیرش کرده بود. 

عجیب به نظر می‌رسید! چرا او باید برای خانه‌ای که قرار بود به دست افراد دیگری بیفتد، آنقدر تلاش می‌کرد؟! شاید اینطور می‌خواست تاریخ سیاه خانه را پاک کند؛ زنجیره‌ای از جنایت‌هایی که در آن خانه اتفاق افتاده بود که آخرینش مرگ مرموز مالک قبلی بود.
 
با وجود این، خانواده کوپر در خانه جدید ساکن می‌شوند و در اوج خوشبختی و سعادت تصمیم می‌گیرند تا عکس یادگاری بگیرند و خاطره اولین حضورشان را در خانه جدید ثبت کنند. خانم کوپر، خواهر و بچه‌هایشان در اتاق نشیمن با هم یک عکس یادگاری می‌اندازند. 

چند روز بعد عکس حاضر می‌شود. کوپر‌ها وقتی متوجه موجود نامتعارفی شبیه انسان می‌شوند که در عکس از سقف اتاقشان آویزان شده، شوکه می‌شوند. آن‌ها عکس را به همسایه خود که یک پیرزن سالخورده بود نشان می‌دهند. او نیز سرنوشت سیاه مالکین قبلی را برای خانواده کوپر افشا می‌کند و از حقایق مرعوب کننده آن پرده برمی دارد. خانواده کوپر به سرعت از آنجا می‌روند و به خانه دیگری اثاث کشی می‌کنند. پس از رفتن آن‌ها خانه متروک می‌شود و مدتی بعد خبر می‌رسد که خانه در آتش سوخته و کامل از بین رفته است. 


مرموزترین عکس های تاریخ (!)

عکس شماره ۲: ساکنان عجیب یک غار

این عکس در سال ۱۸۹۵ توسط oren Jeffries گرفته شده است؛ یعنی بیش از صد سال پیش. او عکاس بیابان‌ها بود. اُرن در مدخل یک غار نشسته بود و استراحت می‌کرد که به ناگاه صدای فریادهای گوشخراشی او را غافلگیر می‌کند. او از جا می‌پرد و از ترس دوربین عکاسی خود را بر زمین می‌اندازد و فرار می‌کند. چند روز بعد او به همراه تعدادی از دوستانش به غار باز می‌گردند تا دوربین عکاسی خود را که جا گذاشته بود، ببرد و اگر توانست، راز فریادهای گوشخراش غار را کشف کند. اما نتیجه‌ای به دست نمی‌آورد. 

وقتی اُرن عکس‌ها را ظاهر می‌کند عکس عجیبی توجه او را به خود جلب می‌کند. عکسی که از آن هیچ چیز نمی‌داند. در عکس سه جفت چشم درخشان وجود دارند که از درون غار به بیرون نگاه می‌کنند. همواره سوالی که درباره این عکس مطرح می‌شود، این است که این چشم‌ها متعلق به چه کسانی است؟!

مرموزترین عکس های تاریخ

البته لازم به ذکر است که به تازگی برخی کار‌شناسان با بیان یکسری دلایل فنی این عکس پر بحث را ساختگی عنوان کرده‌اند که حقیقت ندارد و صرفا جهت شهرت اندوزی بوده است.
ترجمه: سعیده ملایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار