کد خبر: ۱۹۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 15 March 2016
یکی از جلوه‌هایی که حال و هوای عید را در شهر نشان می‌دهد، فروش ماهی قرمز و سبزه عید است که این روزها در شهر یاسوج و در سطح شهر خبری از آنها نیست.
رئیس اداره اجرائیات شهرداری یاسوج در گفت‌وگو با تسنیم از متمرکز کردن این اصناف در یک نقطه از شهر خبر داد. کرم‌الله غلامیان می‌افزاید: اصناف مرتبط با شب عید که به صورت دستفروش در سال های قبل در سطح شهر حضور داشتند، امسال در یک خیابان و در قالب 100 غرفه، متمرکز و ساماندهی شده‌اند.

رئیس اداره اجرائیات شهرداری یاسوج علت این اقدام را جلوگیری از سد معبر در سطح پیاده‌روهای شهر توسط این دستفروشان عنوان کرد. این در حالی است که این اصناف معتقدند که این اقدام شهرداری یاسوج جهت درآمدزایی بوده است. یکی از غرفه‌داران حاضر در این غرفه‌ها مکان‌یابی نامناسب، وجود ترافیک بالا و عدم استقبال مردم از این مکان را عامل فروش اندک ماهی و سبزه شب عید دانست و گفت: شهرداری خدمات خاصی به جز چند داربست در اختیار ما قرار نداده است و به مردم نیز اطلاع‌رسانی نکرده که محل فروش ماهی و سبزه شب عید کجاست. وی افزود: مردم استقبال خوبی از این نمایشگاه شهرداری برای فروش ماهی و سبزه شب عید ندارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار