استاندار آذربایجان غربی:
استاندار آذربایجان غربی گفت: خیرین سلامت تمامی اقوام برای ارتقای شاخص های سلامت در استان پای کار بیایند.
کد خبر: ۱۹۶۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 10 March 2016
به گزارش تابناک آذربایجان غربی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، مهندس سعادت در جلسه هیأت امنای مجمع خیرین سلامت استان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و سایر اعضای مجمع که صبح امروز در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده بود، گفت: بایستی با همکاری و تعامل هرچه بیشتر اعضای مجمع خیرین سلامت و سرمایه گذاران بتوانیم زیرساخت های آموزشی و درمانی در استان را فرآهم سازیم.


وی ادامه داد: آذربایجان غربی رنگین کمان اقوام و ادیان مختلف می باشد و لازم است خیرین سلامت و سرمایه گذاران تمامی اقوام پای کار آمده و برای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی استان قدم های تاثیرگذاری بردارند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه استان آذربایجان غربی یک استان مرزی بوده و در طول هشت سال دفاع مقدس و هم اکنون نیز شهدای زیادی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است ، افزود: مردم این استان نسبت به استان های دیگر جان خود را احسان و خیرات نموده اند و شایسته است این مردم از امکانات درمانی و بهداشتی خوبی برخوردار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت و رابطه انفاق و احسان گفت: یکی از چیز هایی که خداوند خیلی دوست دارد انفاق و گره گشایی از مشکلات و حل و فصل مشکلات زندگی بندگان خدا است.

وی افزود: روایت است که بهترین زندگی این است که دیگران در آن مشارکت داشته باشند به این معنی که اگر علاوه بر خود، دیگران نیز از نعمت های زندگی او استفاده کنند، این بهترین زندگی است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: اهل بیت عصمت و طهارت سفارش کرده اند که انفاق و احسان طوری باشد که به صورت مستمر و ادامه دار انجام گیرد و مسئله خیرین سلامت مسئله کمک به سلامت جامعه است، بسیار ارزشمند و بایستی ادامه یابد.

دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه نیز در این مجمع به ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات دانشگاه و مجمع خیرین سلامت در استان ارائه نمود.

وی ادامه داد: در حال حاضر 3200 تخت بیمارستانی استاندارد در استان کمبود داریم که امیدواریم با تلاش و کمک خیرین سلامت بتوانیم این کمبود ها را جبران کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار