رئیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی آذربایجان غربی مطرح کرد
رئیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی آذربایجان غربی گفت: جشنواره بزرگ دانشجویی با محوریت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود تا از این رهگذر جامعه جوان را بیش از پیش با این بانوی بزرگوار آشنا کنیم.
کد خبر: ۱۹۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 06 March 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

رئیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی آذربایجان غربی گفت: جشنواره بزرگ دانشجویی با محوریت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود تا از این رهگذر جامعه جوان را بیش از پیش با این بانوی بزرگوار آشنا کنیم.
امین رستم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه جشنواره مورد اشاره در سطح دانشگاه‌های ارومیه با هدف تبیین جایگاه و ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) همچنین مطالعه ابعاد مختلف زندگی ایشان برگزار می‌شود، اضافه کرد: این جشنواره و برنامه‌های مشابه آن یک فرصت مغتنم برای معرفی یک الگوی بارز و شایسته برای زنان مسلمان با الهام از خط مشی ایشان است.

این مدرس دانشگاه در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه دانشجویان در سه قالب مقاله، وبلاگ، دل‌نوشته آثار خود را می‌توانند به دفاتر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی دانشگاه ارومیه ارسال کنند، اضافه کرد: تا انتهای فروردین ماه سال 1395 دانشجویان برای ارسال آثار خود فرصت دارند، همچنین سایر دانشجویان را می‌توانند در جریان قرار دهند.

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اظهار اینکه هم‌اکنون در ایام فاطمیه قرار گرفته‌ایم، فرا رسیدن این روزهای حزن و اندوه را به اقشار مختلف مردم تسلیت گفت، افزود: از این ایام و معنویت نهفته در آن باید برای مانوس کردن جامعه با اولیای الهی استفاده حداکثری و لازم را به عمل آوریم.

این مسئول با خطاب قرار دادن اساتید دانشگاهی، علما، روحانیان و... بر ضرورت تلاش برای کیفیت‌بخشی جهت برگزاری برنامه‌‌های ویژه این ایام تاکید کرد و گفت: مراسم‌‌های بزرگداشت مقام بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا باید تاثیری ماندگار و عمیق در بین دانشجویان ایجاد کند، به طوری که با روح و جان آنها معارف اسلامی و آموزه‌های اولیای الهی عجین شود.

رستم‌زاده اجرای برنامه‌های ابتکاری توام با خلاقیت و نوآوری را خواستار شد و بیان داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای کشاندن جوانان ما مقابل قاب جادویی و رسانه‌های خودشان از انواع راه‌ها و ترفندها استفاده می‌کنند، بنابراین برنامه‌های ما نیز از لحاظ ظاهری چشم‌نواز و از لحاظ محتوایی هم باید غنی باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را پشت‌سر گذاشته‌ایم، ضمن اینکه حضور ملت بزرگ ایران اسلامی را در این آئین عبادی و سیاسی برای دشمنان شکننده و خردکننده دانست، از آحاد مردم برای شرکت در دوره دوم دعوت به عمل آورد.

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اظهار اینکه جوانان ما باید با بصیرت فاطمی و عشق علوی در انتخابات برای استفاده از حق قانونی و به جا آوردن تکلیف اجتماعی شرکت کنند، بیان داشت: با حضور توام با بصیرت و آگاهی به طور قطع قلب ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای را هم شاد خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار