حجت الاسلام قریشی : کشور ما بیش از همیشه به اتحاد و همدلی و رفاقت نیاز دارد لذا ضروری است کاندیداها به اختلافات و شکاف در جامعه دامن نزنند .
کد خبر: ۱۸۱۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵ 15 February 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه


حاج مهدی


تابناک آذربایجان غربی : نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در همایش رقابت سالم , رعایت اخلاق سیاسی و انتخاباتی با تقویت رفاقت ها که با محوریت دیدار با داوطلبین دهمین دوره خانه ملت از حوزه های مختلف استان در مصلی ارومیه و به اهتمام  دفتر ایشان برگزار شد ، گفت : انقلاب اسلامی ایران مصداق بارز نعمت الهی هست و همه باید قدر این نعمت ارزشمند را بدانیم.

حجت الاسلام دکتر سید مهدی قریشی با تاکید بر اینکه ” نمایندگان باید راه های نفوذ را بر دشمن ببندند "افزود: این انقلاب و نظام اسلامی به مثابه امانتی در دست مسئولان و متولیان حکومتی است که باید با هوشیاری و امانتداری از آن پاسداری و حفاظت کنند و هر کس در هر مسئولیتی باید از نفوذ دشمن از هر رخنه‌ای جلوگیری کند.

وی گفت: روشن است که دشمن از دشمنی و عناد دست نمی‌کشد و کسی نباید فکر کند که الان دشمنان انقلاب اسلامی به جایی رسیده‌اند که از دشمنی دست برداشته‌اند و می‌خواهند با ما دوستی کنند چون امکان ندارد دشمن خوی ددمنشی خود را کنار بگذارد و این اصل لایتغیر از منظر قرآن کریم است که دشمنان اسلام به هیچ وجه دست از دشمنی با اسلام و مسلمین بر نمی‌دارند.

قریشی اظهار داشت: دشمن به انحاء مختلف در صدد تسلیم کردن جبهه مسلمین است و ساده‌اندیشی است اگر گمان کنیم کشوری مثل آمریکا از دشمنی با ایران و انقلاب اسلامی دست می‌کشد.

نماینده ولی فقیه  توصیه های به کاندیداهای مجلس داشت ، وی در ادامه افزود : کاندیداها برای خدا به صحنه انتخابات ورود کنند و نیت همه انها باید الهی باشد.

حجت الاسلام قریشی افزود : کشور ما بیش از همیشه به اتحاد و همدلی و رفاقت نیاز دارد لذا ضروری است کاندیداها به اختلافات و شکاف در جامعه دامن نزنند .

وی تاکید کرد : کاندیداها از تفرقه، تهمت، تخریب  ، توهین و … دوری کنند و با آبروی رقبای خود بازی نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد : کاندیدای که با دورویی وتظاهر به دنبال آرای مردمی باشد، مطمئن باشند بازنده و بدبختی است.

در انتهای این مراسم کاندیداهای اهل تسنن و تشیع از حوزه‌های انتخابیه مختلف پشت تریبون قرار گرفته و دیدگاه‌های خود در مورد نحوه رعایت قانون و التزام به اخلاق انتخاباتی برای ایجاد رقابتی پرشور و حداکثری در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را مطرح کردند.

همچنین نماز ظهر به امامت حجت الاسلام قریشی اقامه شد و حاضرین نهار را مهمان نماینده ولی فقیه در استان بودند.




مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار