فرماندار خوی گفت: 2 هزار و 200 نفر به عنوان عوامل اجرایی و نظارتی برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در هفتم اسفند امسال را بر عهده دارند.
کد خبر: ۱۸۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 15 February 2016

حسین سیوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ،از آمادگی کامل ستاد انتخابات خوی برای اخذ رای در هفتم اسفند امسال خبر داد و اظهار داشت: ستاد انتخاباتی و کمیته‌های نظارتی زیر مجموعه این ستادها در خوی شکل گرفته و آماده برگزاری انتخابات هستند.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری هر چه با شکوه‌تر و پرشورتر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، افزود: هدف ما اجرای هر چه صحیح انتخابات است و رعایت قانون انتخابات باید به عنوان یک اصل در نظر گرفته شود.

فرماندار خوی نظارت بر عملکرد ستادهای انتخاباتی را ضروری عنوان و تصریح کرد: هیچ یک از ستادها حق تخطی از قانون و تخلف را ندارند و برخورد جدی با متخطیان از تصمیمات اصلی فرمانداری خوی است.

این مسئول به تعداد شعبات اخذ رای در خوی اشاره کرد و افزود: تعداد شعبات اخذ رای در خوی 180 شعبه است که از این تعداد 120 شعبه ثابت و 60 شعبه سیار است.

سیوانی تعداد بازرسین و ناظران انتخابات هفت اسفند 94 خوی را 2 هزار و 200 نفر اعلام و عنوان کرد: در بخش بازرسی از ستادهای انتخاباتی خوی 200 نفر به عنوان عوامل اجرایی، 600 نفر ناظر و هزار و 400 نفر به عنوان اعضای هیئت اجرایی فعالیت می‌کنند.

وی با تاکید بر بی‌طرفی خود در اجرای انتخابات، گفت: در چهارچوب قانونی فرمانداری خوی به همراه تیم‌های نظارتی تلاش می‌کند تا امسال نیز به مانند سال‌های گذشته انتخاباتی سالم و قانونمند برگزار کند.

فرماندار خوی در ادامه به برنامه‌های اجرایی سال 95 این فرمانداری اشاره و اضافه کرد: اعتبارات و بودجه سال آینده فرمانداری خوی هنوز مشخص نشده است، اما کمیته برنامه‌ریزی فرمانداری خوی در نظر دارد که کارهای فرهنگی و هنری را در سال 95 در اولویت قرار دهد.

وی ادامه داد: عمده اعتبارات و بودجه تخصیص یافته به شهرستان خوی در سال آینده صرف پروژه‌های فرهنگی، هنری و موثر در توسعه و جذب توریست اعم از زیباسازی فضای شهری خوی، توسعه آرامگاه شمس تبریزی، آرامگاه پوریای ولی و مرز رازی می‌شود.

سیوانی تکمیل و تعمیر جاده‌های خوی را از دیگر پروژه‌ها و برنامه‌های لازم‌الاجرا در سال 95 عنوان و اعلام کرد: به دلیل نبود حوزه جاده‌ای مناسب در خوی راه‌های ارتباطی این شهرستان با مناطق اطراف با مشکل مواجه است و تلاش ما رفع این مشکلات در سال آینده است.

وی گفت: به دلیل کاهش منابع آب‌های زیرزمینی خوی به دشت ممنوعه تبدیل شده است، لذا از سازمان‌های مربوطه درخواست شده است تا برنامه‌های کاری خود را به فرمانداری خوی برای تخمین اعتبارات لازم اعلام کنند.

فرماندار خوی بودجه و اعتبارات تخصیص یافته به فرمانداری خوی را در سال 94 به میزان 41 میلیون و 646 هزار تومان اعلام و اضافه کرد: به دلیل اعلام نشدن بودجه و اعتبارات دریافتی سال 95 فرمانداری خوی تمرکز اصلی ما بر روی اتمام پروژه‌های سابق است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار