نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به مناسبت 22 بهمن ماه بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۷۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 11 February 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

متن بیانیه حجت الاسلام و المسلمین «سید مهدی قریشی» به مناسبت 22 بهمن، به شرح زیر است:

به سپیده دم سوگند و به شبهای دهگانه و به زوج و فرد و به شب ، هنگامی که ( به سوی روشنایی روز ) حرکت می کند سوگند ( که پروردگارت در کمین ظالمان است! )
سلام بر مردمی که ایستادگی را تفسیر کردند . درود بر امتی که در همه صحنه ها با رشادت و مردانگی واژه بصیرت را معنا بخشیده اند. مردمانی که موقعیت ها را به خوبی شناختند و به موقع عمل نمودند . 
هنوز مسجد اعظم ارومیه دوم بهمن 1357 را فراموش نکرده است و هنوز صدای گامهای استوار شما مردم شریف در گوشهای خاطرات دیار به دیار این استان طنین انداز است . شما که با هر قدم حماسه ای خلق کردید و تا به امروز نیز در مسیر رسیدن به قله های تعالی از هیچ کوششی دریغ نکرده اید . 
هنوز کوچه های این شهر و این استان پر است از بوی لاله های عاشقی که خود را فدای ماندن همه ما کردند . هنوز صدای باکری ها و امینی و بابا ساعی و فرخی و دیگر پاکباختگان به گوش می رسد که آرمانهای عهد بسته شده را زمزمه می کنند . 
اکنون که وارد سی و هشتمین ورق دفتر انقلاب می شویم دوباره مجاهدت های شما ملت بزرگ مورد انتظار است . امسال در پیش رو انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را داریم . حساسیت انتخابات در جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست چرا که تلاش بدخواهان اسلام و مردم ایران بر همگان عیان است . لیکن امسال با توجه به شرایط و اوضاع بین المللی از یکسو و اتفاقات داخلی از سوی دیگر حساسیت انتخابات دو چندان شده است . 
بر این باور داریم که همه خواهند آمد آنان که خود را متعلق به این آب و خاک می دانند . بیست و دوم بهمن سالروز پیروزی انقلاب یادآور خاطرات شهدایی است که همه وجود خود را تقدیم کردند تا ما در امنیت بمانیم . امروز نیز ما در قبال شهدا وظیفه داریم که در میدان باشیم تا یاد شهدا زنده بماند . 
اینجانب با تبریک فرا رسیدن سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی محضر رهبر فرزانه انقلاب و مردم شریف استان از همه برادران و خواهران خواهانم در راهپیمایی این روز و انتخابات هفتم اسفند حضور فعال داشته باشند . زندگی سراسر شادی و نیکبختی برایتان آرزومندم . 
والسلام علیکم و رحمت ا... و برکاته
سید مهدی قرشی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه



مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار