ائمه جمعه سراسر کشور ‌در خطبه‌های نماز جمعه ضمن محکوم کردن حکم اعدام شیخ نمر ‌اعلام کردند: این اقدام پیامدهای بسیار سنگین سیاسی برای عربستان خواهد داشت.
کد خبر: ۱۲۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳ 30 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس، ائمه جمعه سراسر کشور امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن محکوم کردن شیخ نمر روحانی مبارز در عربستان اعلام کردند: این اقدام پیامدهای بسیار سنگین سیاسی برای عربستان خواهد داشت.

ائمه جمعه همچنین نسبت به نفوذ دشمن و غیر قابل اعتماد بودن آمریکا هشدار دادند و گفتند: آمریکا می‌خواهد به وسیله برخی از غرب زده‌ها در داخل کشور بگوید آخر مجبور شد ایران با ما دست بدهد.

آیت‌الله علم‌الهدی:

نتیجه نفوذ دشمن استحاله نظام و اسلام است

امام جمعه مشهد در خطبه‌های سیاسی و عبادی نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به اینکه رهبری به عنوان خطر قطعی بعد از برجام نفوذ دشمن را مطرح کردند، گفت: نتیجه نفوذ دشمن استحاله نظام و اسلام است.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی با اشاره به اینکه رهبری به عنوان خطر قطعی بعد از برجام نفوذ دشمن را مطرح کردند، گفت: نتیجه نفوذ دشمن استحاله نظام و اسلام است، در جهت اول می‌خواهد چهره این نظام را به استحاله بکشاند به این دلیل که الگوی مبارزه با دشمنان در دنیا ایران است و آمریکا می‌خواهد به وسیله برخی از غرب زده‌ها در داخل کشور بگوید آخر مجبور شد ایران با ما دست بدهد.

وی تصریح کرد: مشکل آمریکا این است که می‌داند فکر استکبارستیزی در دنیا روشن شده است و در جهت دوم می‌خواهد باورهای انقلابی و مسئله ایثار، شهادت و ولایت‌گرایی از بین برود و دو قطب بین مردم ایجاد شود که یکی رفاه‌طلبی و توسعه اقتصادی باشد و دیگری در قطب امنیت از آمریکا بترسند و هر روز وحشت کنند لذا ترسیدن مشابه همان ماجرایی است که به سر مسلمانان در صدر اسلام به وجود آوردند و مردم پول باورشان شد.

علم‌الهدی با بیان اینکه دلیل بنده این است که آقای اوباما به‌گونه‌ای صحبت می‌کرد که ایران را راستی آزمایی می‌کنیم تا تغییر رفتار نظام جمهوری اسلامی و بازگشت به جامعه جهانی رخ بدهد، اضافه کرد: لذا آنها می‌خواهند با آمریکا رفیق شویم و شعار مرگ بر آمریکا سر ندهیم، باید گفت اگر اینطور که آنها می‌خواهند بشود در تمام دنیا استکبارستیزی از بین می‌رود.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: جان ساورز رئیس اطلاعات خارجی انگلیس گفته است اگر برجام اجرا شود تمام اخلاق انقلابی ایران عوض می‌شود و روح انقلابی ایران از بین می‌رود لذا این پیش‌بینی را دارند و بر این اساس مباحث بنده به این دلیل است و اینطور نیست که بگویید این فرد افراطی است و فقط شعار می‌دهد.

وی تاکید کرد: مردم حضرت علی (ع) را تنها گذاشتند و در آخر آن وقایع رخ داد اما چیزی که مهم است این است که ما باید پای رهبری ایستادگی کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مقام معظم رهبری تکلیف را تعیین کردند و فرمودند اگر مبارزه با استکبار نباشد ما تابع قرآن نیستیم، گفت: باید مرگ بر آمریکای ما خیلی توفنده‌تر باشد و هم‌اکنون که دشمن چنین رویه‌ای را در پیش گرفته است استکبارستیزی ما باید چند برابر گذشته شود و آمریکا ناامید شود.

امام جمعه مشهد در پایان یادآور شد: روز 13 آبان ماه روز مبارزه با استکبار است و باید دشمنی و خصومتمان را با استکبار نشان دهیم که بیشتر از قبل برجام خواهد بود، بر این اساس 13 آبان امسال تفاوت‌‌هایی دارد و علاوه بر حضور دانش‌آموزان، باید دیگر اقشار جامعه اعم از زن و مرد در این راهپیمایی شرکت و آمریکا را ناامید کنند.

امام جمعه قم:

*آمریکا هیچگاه خیرخواه مسلمانان نبوده است

امام جمعه قم در خطبه نخست نماز جمعه این شهر که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد گفت: آمریکا در فکر دگرگونی محتوایی و تغییر ذائقه ملت ایران از طریق جریان سهل‌اندیش و بی‌بصیرت است.

‌‌آیت‌الله سید‌محمد سعیدی ‌‌‌به روز 13 آبان اشاره کرد و گفت: 13 آبان سال 1343 سالروز تبعید امام راحل به ترکیه به دلیل اعتراض علیه قانون کاپیتولاسیون یعنی اعطای مصونیت قضایی به اتباع آمریکایی است که البته این قانون در جهان ملغی شده بود.

سعیدی به 13 آبان سالروز کشتار دانشجویان در دانشگاه تهران پرداخت و عنوان کرد: همچنین در 13 آبان ماه سال 58 نیز دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند که امام خمینی (ره) از آن به انقلاب دوم یاد کردند؛ وجه مشترک هر سه این رویدادها، استکبارستیزی ملت ایران است.

خطیب جمعه قم خاطر نشان کرد: لازم است روحیه استکبارستیزی ملت ایران به گوش جهانیان برسد تا همگان دریابند ملت ایران هنوز مقاوم بوده و از آمریکا متنفر است.

وی ادامه داد: آمریکا همواره به دنبال نفوذ در داخل ایران بوده و هست؛ رهبر معظم انقلاب این نفوذ را تهدیدی بزرگ و نقشه اصلی دشمنان دانسته‌اند.

سعیدی با بیان اینکه اقتصاد، امنیت، فرهنگ و امور نظامی زمینه‌های نفوذ دشمنان هستند، گفت: بزک کردن چهره شیطان بزرگ یکی از راه‌های نفوذ است، زیرا برخی می‌خواهند آمریکا را به عنوان فرشته معرفی کنند؛ هدایت مجموعه‌های فرهنگی و تحمیل ادبیات استکباری به مردم و نخبگان از دیگر راه‌ها محسوب می‌شود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) اعتقادزدایی از سیاست را یکی دیگر از راهکارهای نفوذ دشمنان دانست و تصریح کرد: راه دیگر نفوذ آمریکایی‌ها، القای عبور از انقلاب است که لازمه آن، پیوستن به جامعه جهانی است که البته منظورشان از جامعه جهانی آمریکا و چند کشور مستکبر است.

وی افزود: لازم است در شرایط کنونی به وضعیت حال حاضر آمریکا و جمهوری اسلامی در منطقه بپردازیم؛ با نفوذ معنوی جمهوری اسلامی و حمایت عملی از جریان مقاومت اسلامی، تعادل روحی و فکری آمریکایی‌ها به‌هم خورده و همچنین وجود ابهام سیاسی امنیتی برای آنها به صورتی است که گزینه‌های واضحی برای بحران‌های موجود ندارند.

سعیدی تصریح کرد: بروز ناتوانی آمریکا از حل مشکلات منطقه‌ای در افکار عمومی غرب و منطقه نیز جزو مخاطرات و تهدیدات دولتمردان ایالات متحده به شمار می‌رود و بحران‌های زیادی همچون یمن، عراق و سوریه وجود دارد که حل نشدن آنها برای آمریکا گران تمام شده است همچنین حربه نظامی این کشور در حال حاضر تیغ کندی است که با پیشرفت‌های موشکی ایران موجب شده است هیچ کس فکر نکند دولت مستکبری همچون آمریکا شکست‌ناپذیر است.

امام جمعه قم به پیشرفت‌های علمی و اقتدار هسته‌ای و نظامی ایران و عبور از چالش‌های پرونده هسته‌ای اشاره کرد و گفت: شکل‌گیری محور و جریان مقاومت و حل بحران‌های منطقه‌ای با حضور جمهوری اسلامی از دیگر نقاط قوت شرایط حال حاضر ایران به شمار می‌روند.

وی افزود: آمریکا در شرایط فعلی راهبردهایی را در منطقه غرب آسیا دارد؛ راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی مانند کشتار مردم مظلوم یمن و پشتیبانی از داعش، تلاش برای تغییر جغرافیای سیاسی منطقه و تجزیه کشورها از طریق دامن زدن به انتظارات قومی و مذهبی و مدیریت گروه‌های افراطی و تکفیری، قطب‌بندی جدید منطقه‌ای با حفظ برتری کامل رژیم صهیونیستی و ایجاد فشار به دولت‌های مستقل منطقه و جمهوری اسلامی ایران برای تغییر رفتار و ساختار مد نظر از جمله این راهبردها هستند.

‌وی با بیان اینکه آمریکا هیچ‌گاه خیرخواه مسلمانان نبوده است، عنوان کرد: هر راهی که به آمریکا ختم شود جز شکست نخواهد بود و حل مشکلات کشور در گرو ارائه برنامه جامع در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه ایلام:

الزامات رهبری در برجام‌ راه سوءاستفاده طرف‌های غربی را بست

امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: اعلام الزامات نه‌گانه رهبر فرزانه انقلاب برای اجرای برجام، راه سوءاستفاده طرف‌های غربی به ویژه رژیم آمریکا را بست.

‌آیت‌الله محمدنقی لطفی ‌‌اظهار داشت: اعلام الزامات نه‌گانه رهبر فرزانه انقلاب برای اجرای برجام، امید دشمن را برای فرار از تعهدات و بهانه‌تراشی برای عمل به محتوای برجام تبدیل به ناامیدی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: قطعاً استمرار حمایت رهبری از برجام منوط به اجرای دقیق شروط نه‌گانه معظم‌له است، تخلف یا توجیه بی‌اساس از عملیاتی کردن الزامات رهبری، در واقع امتیاز دادن به دشمن و خیانت به نظام و ملت بزرگ ایران است.

وی ادامه داد: یکی از برجسته‌ترین فراز اعلام الزامات رهبر معظم انقلاب این است که پذیرش مذاکرات هسته‌ای از سوی ایران با هدف لغو همه تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و مالی صورت گرفته است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که رئیس‌جمهور آمریکا و اتحادیه اروپا باید نسبت به لغو تمام تحریم‌ها تعهد کتبی بدهند و بهانه‌تراشی به عنوان حقوق بشر و حمایت از جبهه مقاومت و عدم لغو برخی از تحریم‌ها و همچنین تصویب تحریم‌های جدید بعد از اجرای برجام از طرف‌های غربی پذیرفتنی نیست.

لطفی تصریح کرد: مسئولان دولتی و خصوصاً تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای باید بدون هیچ‌گونه تعلل و مسامحه‌ای، الزامات نه‌گانه رهبر معظم انقلاب را در برابر آمریکا و اروپایی‌ها جامه عمل بپوشانند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: اکتفا به انتشار بیانیه و سخنرانی و اعلام آمادگی لفظی کفایت نمی‌کند، بلکه مسئولان باید مراقب شیطنت مقامات رژیم آمریکا باشند و فریب لبخندهای آنها را نخورند.

‌خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به 13 آبان اشاره کرد و گفت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام است؛ مبارزه با استکبار و دولت استکبار آمریکا اصلی‌ترین وظیفه و سیاست راهبردی و اقدام مستمر و جهت‌گیری حرکت نظام اسلامی است و هرگز نباید در این جهت‌گیری سستی یا اشتباهی به وجود آید.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به اقدام رژیم فاسد آل‌سعود نسبت به دستگیری و محکومیت روحانی برجسته شیعیان عربستان آیت‌الله شیخ نمر اشاره کرد و افزود: این اقدام پیامدهای بسیار سنگین سیاسی برای عربستان خواهد داشت.

امام جمعه موقت رشت:

آمریکا به دنبال دوقطبی کردن جامعه است

امام جمعه موقت رشت در نماز جمعه این شهر با بیان اینکه آمریکا به دنبال اسلام‌هراسی بوده و دیپلماسی آمریکا فریب است، گفت: آمریکا به دنبال دوقطبی کردن جامعه است.

‌‌حجت‌الاسلاماحمد عبدالله‌زاده‌پاشاکی ‌‌با اشاره به اینکه هرکس می‌خواهد حسینی (ع) باشد نباید با یزید بیعت کند، اظهار کرد: امام (ره) و مقام معظم رهبری با یزید زمان بیعت نکردند.

ویتسلط غیر مسلمان بر مسلمان را طبق آموزه‌های دینی ممنوع دانست و تصریح کرد:امام خمینی (ره) با پیروی از راه امام حسین (ع) در مقابل لایحه کاپیتولاسیون به‌پا خاست.

عبدالله‌زاده پاشاکی یادآور شد:امام خمینی (ره) فرمود اسلام در خطر است و مصیبت‌های اسلام از رژیم صهیونیستی و آمریکاست.

وی با اشاره به اینکه قیام امام خمینی (ره) در راه امام حسین (ع) به پیروزی رسید، خاطر نشان کرد: امام (ره) جمهوری اسلامی را بنیان گذاشت که ولایت در رأس آن است و فرمود ولایت فقیه استمرار حرکت پیامبر (ص) است.

خطیب موقت رشت گفت: امام (ره) نفی استعمار و نفی استکبار را در پیش گرفت و فرمود امروز شیطان بزرگ، آمریکا است و هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.

وی استکبارستیزی را در استمرار خط رسول‌الله (ص) عنوان کرد و افزود: 13 آبان دانشجویان پیرو خط امام شیطان را از کشور بیرون کردند و امروز باید مواظب باشیم آمریکا به کشور نفوذ نکند.

عبدالله‌زاده پاشاکی با تصریح بر اینکه 13 آبان هیمنه دشمن را شکست، متذکر شد:آمریکا به دنبال اسلام‌هراسی بوده و دیپلماسی آمریکا فریب است.

وی با بیان اینکه اکنونداعش در حال عقب‌نشینی است، یادآور شد: به همین دلیل آمریکا به دست و پا افتاده است.

خطیب موقت رشت شعار «مرگ بر آمریکا» را چکیده و مانیفست مقابله جامعه بشری با ظلم دانست و خاطر نشان کرد: آمریکا به دنبال دو قطبی کردن جامعه است و در 13 آبان ملت ایران پاسخ محکمی به استکبار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمود استکبارستیزی تعطیل‌بردار نیست و آموزه قرآنی است، افزود: مقاومت تاثیرگذار بود و مجبور شدند ایران را در نشست سوریه دعوت کنند و این نشست نشان‌دهنده تثبیت بشار اسد است.

عبدالله‌زاده پاشاکی به حکم اعدام شیخ نمر در عربستان اشاره کرد و گفت:حکم اعدام شیخ نمر را محکوم می‌کنیم.

‌‌*امام جمعه موقت زاهدان:

تضعیف شورای نگهبان صحیح نیست/ فتنه‌گران دوباره راه افتاده‌اند

امام جمعه موقت زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای قدس زاهدان برگزار شد، با بیان اینکه نتیجه عدم وجود شورای نگهبان باعث به وجود آمدن حوادثی مثل کربلا شد، گفت: در آستانه انتخابات تضعیف نهادهای قانونی از جمله شورای نگهبان صحیح نیست.

‌حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی ‌‌ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا یک شعار نهادینه و اساسی در جامعه است.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: مردم ایران توطئه‎های آمریکا را فراموش نمی‌کنند مبارزه با استکبار جزو آرمان‎های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به موضوع برجام، گفت: مسئله برجام با رعایت توصیه‎های مقام معظم رهبری اجرا می‎شود و حقوق ملت ایران بر اساس تذکرات ایشان باید رعایت شود و این تصور نباشد که برجام باعث ‎شود ما دست از آرمان‎های انقلاب اسلامی برداریم.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به فرا رسیدن 13 آبان، ادامه داد: بحث سیزده آبان و لزوم ادامه استکبارستیزی با توجه به موج جدیدی که در مورد رابطه با آمریکا در داخل و خارج از کشور ایجاد شده، با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، مبنی بر لزوم مبارزه با استکبار بسیار مهم است.

وی به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: انتخابات پیش رو بعد از جریان مذاکرات هسته‌ای و برجام از منظر حضور گسترده مردم بسیار مهم است.

حمیدی بیان کرد: در آستانه انتخابات تضعیف نهادهای قانونی از جمله شورای نگهبان صحیح نیست، کسانی که مخالف آن هستند بدانند که مخالفت کردن با شورای نگهبان برابر با حضور افراد ناسالم در جامعه است.

وی با بیان اینکه نتیجه عدم وجود شورای نگهبان باعث به وجود آمدن حوادثی مثل کربلا به وجود بیاید، افزود: فتنه گران سال 88 باز به راه افتاده‌اند و می‎خواهند همان فتنه را به وجود آورند.

امام جمعه ارومیه:

استکبارستیزی نباید در کشور کم رنگ شود

امام جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه استکبارستیزی نباید در کشور کم رنگ شود، گفت: باید استکبارستیزی خود را در 13 آبان به همه نشان دهیم تا به جهانیان ثابت کنیم که ما اهل سازش با استکبار و استعمار نیستیم.

‌حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی ‌در خطبه اول، اظهار داشت:‌ مقام معظم رهبری فرمودند در آشفته بازار سیاسی و بین‌المللی وقتی می‌توان مشکلات را حل کرده و مردم را به درستی راهنمایی کرد که رمز آن تقوا و اطاعت از خداوند متعال است.‌

قریشی تصریح کرد: 13 آبان روز استکبارستیزی بوده که دانشجویان پیرو خط امام (ره) جمع شده و لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و امام (ره) کاملا بر این مسئله صحه گذاشته و آن را لانه جاسوسی یا لانه فساد نام نهادند.

وی با بیان اینکه خصوصیت بارز امام (ره) استکبارستیزی است که آن را از جد خود امام حسین (ع) فرا گرفته است، ادامه داد: استکبارستیزی نباید در کشور کم رنگ شود و همه باید بدانند ملت ایران استکبارستیز هستند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه امام (ره) فرمودند همه گرفتاری‌های ما از آمریکا است، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند مذاکره با آمریکا هیچ خیری برای ما ندارد بلکه به ضرر ما نیز هست.

وی اضافه کرد: باید استکبارستیزی خود را در 13 آبان به همه نشان دهیم تا به جهانیان ثابت کنیم که ما اهل سازش با استکبار و استعمار نبوده و صدای بلند ما را باید مردم دنیا بشنوند.

امام جمعه موقت کرمان:

13 آبان خواری دشمنان انقلاب را رقم زد/ اعدام شیخ النمر محکوم است

امام جمعه موقت کرمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان گفت: 13 آبان دشمنان انقلاب اسلامی ذلت و خواری خود را مشاهده کردند.

‌حجت‌الاسلام محمد صباحی ‌‌با گرامیداشت 13 آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز مبارزه با استکبار اظهار داشت: 13 آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران یادآور رویدادهای مهمی است.

وی با اشاره به اینکه 13 آبان سال 57 با تسخیر لانه‌جاسوسی آمریکا، دشمنان انقلاب اسلامی ذلت و خواری خود را مشاهده کردند، بیان داشت: در این روز نبرد میان ایران و آمریکا به سود جوانان و انقلابیون کشورمان رقم خورد.

صباحی همچنین با اشاره به حکم اعدام شیخ نمر از سوی عربستان سعودی افزود: شیخ نمر از شیعیان مظلوم عربستان است و رژیم آل‌سعود وی را به بهانه‌های بی‌دلیل دستگیر کرده است.

امام جمعه موقت کرمان گفت: جنایات آل‌سعود در طول تاریخ کاملا مشخص است و امسال نیز شاهد کشته شدن هزاران حاجی در مکانی بودیم که آنها ادعای اداره و کنترل آن را دارند.

وی تصریح کرد: بی‌عقلی‌های آل‌سعود پایانی ندارد، اما امیدواریم که در مورد حکم اعدام شیخ النمر این اتفاق رخ ندهد.

امام جمعه زنجان:

‌‌آمریکا را پیمان‎شکن و غیرقابل اعتماد می‌دانیم‌‌

امام جمعه زنجان ‌در خطبه‎های نماز جمعه این هفته زنجان گفت: اگر دیروز تنها شعار مرگ بر آمریکا می‌داد امروز زبان مشترک ملت‌های مظلوم که از آمریکا به ستوه آمده‌اند، است.

‌آیت‎الله شیخ علی خاتمی افزود: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار است، بین حق و باطل امکان آشتی وجود ندارد و جنایت‎های آمریکا علیه نظام اسلامی بسیار زیاد است.

خطیب جمعه زنجان ادامه داد: ما بی برو برگرد به آمریکا به دلیل جنایت‎های مختلفی که علیه نظام اسلامی روا داشته است، اعتماد نداریم چرا که آمریکا پیمان‎شکن است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان خاطر نشان کرد: نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور در خصوص برجام فصل‎الخطاب است و امروز موافق و مخالف معنایی ندارد و باید پیام و دستورالعمل و خطوط مقام معظم رهبری در این زمینه مورد توجه باشد.

آیت‎الله خاتمی با اشاره به متن نامه رئیس جمهور آمریکا به مقام معظم رهبری که قصد براندازی نظام اسلامی را ندارد، گفت: آمریکا خیلی زود با طرفداریش از فتنه‎های داخلی و کمک مالی به معارضان جمهوری اسلامی، خلاف واقع عمل کرد.

وی تصریح کرد: آمریکا ثابت کرده است که قابل اعتماد نیست و بزرگترین ناقض حقوق بشر و بزرگترین کشور تروریست‎پرور و حامی تروریسم است.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به تهدیدهای نظامی آمریکا و روی میز بودن این تهدید گفت: کسی که به دنبال باز کردن تمام پیچ و مهره‎های هسته‎ای ایران است، قابل اعتماد نیست.

امام جمعه کرمانشاه:

آمریکا برای نفوذ به ایران بدون ‌عجله‌‌ گام‌به‌گام جلو می‌رود‌

امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه کرمانشاه با بیان اینکه آمریکا برای نفوذ به داخل هیچ عجله‌ای ندارد، گفت: دولت باید توصیه‌های پرقیمت مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار بدهد.

‌آیت‌الله شیخ مصطفی علما اظهار کرد: ساده‌اندیشی است اگر تصور شود آمریکا از ملت ایران و از اسلام دست برمی‌دارد.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه همه باید مراقب دشمن بوده و وظایف خویش را به‌درستی انجام بدهیم، ادامه داد: امام راحل تجربه یک قرن را داشتند و به‌خوبی ماهیت آمریکا را می‌شناختند.

‌امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه آمریکا برای نفوذ به داخل هیچ عجله‌ای ندارد و گام به گام جلو می‌رود، عنوان کرد: دولت باید توصیه‌های پرقیمت مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار بدهد.

علما اقتدار امروز ایران اسلامی را حاصل اطاعت از ولی‌فقیه بیان کرد و متذکر شد: هرگز از اطاعت از ولی‌فقیه ضرر نکرده‌ایم و رهبر فرزانه انقلاب با 60 سال تجربه توصیه‌هایی را بیان می‌فرمایند.

‌‌امام جمعه تبریز:

آمریکا هنوز از ترور دانشمندان هسته‌ای صحبت‌ می‌کند‌

امام جمعه تبریز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز که در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد آمریکا را جنگ افروز، تروریست‌پرور و حامی رژیم صهیونیستی دانست و گفت: با وجود اینکه آمریکا در مذاکرات هسته‌‌ای شرکت کرد اما ذره‌ای از دشمنی‌اش نسبت به ایران کم نشده و از گزینه نظامی و ترور دانشمندان هسته‌ای صحبت‌ می‌کند.

‌‌آیت‌الله محسن مجتهدشبستری‌ اظهار داشت: حماسه 13 آبان یادآور سه رویداد بزرگ در تاریخ کشور ایران است که شامل تبعید امام خمینی(ره) در سال 1343 به دستور آمریکا و توسط شاه به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان در سال 1357 جلوی در دانشگاه تهران و تصرف لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 بود.‌

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: آمریکا بداند اگر در اجرای برجام بدعهدی کرده و دست از زیاده‌خواهی و نیرنگ‌بازی خود برندارد ملت سال 94 ایران پرشور‌تر از ملت سال 58 در مقابل آمریکا می‌ایستد.

امام جمعه شهرری:

آمریکا به‌دنبال نفوذ است تا اصلاح/جهانیان از حکم اعدام شیخ نمر بی‌تفاوت نمی‌گذرند‌

امام جمعه شهرری در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه شهرری با اشاره به جنایات آمریکا در منطقه گفت: آمریکا به‌دنبال اصلاح نیست، این دولت تمام توان خود را برای نفوذ به خدمت گرفته است.

‌حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی با اشاره به توطئه‌ها، خیانت‌ها و جنایات آمریکا طی 60 سال گذشته علیه ایران گفت: دولت آمریکا پیش از انقلاب سبب روی کار آمدن پهلوی در ایران شد و در دوران پس از انقلاب نیز از هر جنایتی علیه ایران فروگذار نبوده است.

وی با اشاره به هشدار رهبر فرزانه انقلاب در ارتباط با نفوذ دشمن عنوان کرد: امروز دولت آمریکا به دنبال اصلاح نیست آن‌هاتمام توان خود را برای نفوذ به خدمت گرفته است.

‌امام جمعه شهرری با اشاره به حکم اعدام شیخ نمر از سوی آل‌سعود اظهار داشت: عربستان این را بداند که پرونده سیاه و قطوری در دنیا دارد.‌

شاهچراغی صدور حکم اعدام شیخ نمر را پرونده جدیدی دانست که به پرونده قطور و سیاه آل‌سعود افزوده شده است و بیان داشت: مردم منطقه و جهان نسبت به صدور این حکم بی‌تفاوت نمی‌گذرند امیدواریم تا قبل از اجرای این حکم آل‌سعود نابود شود.

امام جمعه شهر قزوین:

تداوم شیطنت‌های عربستان موجب هدف قرار گرفتن با موشک‌های ایرانی می‌شود

امام جمعه شهر قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: تداوم شیطنت‌های عربستان در دو ماه اخیر موجب هدف قرار گرفتن با موشک‌های ایرانی به عنوان یک رفتار سخت و خشن می‌شود.

‌آیت‌الله عبدالکریم عابدینی‌ خاطر نشان کرد: حکم اعدام شیخ نمر که اخیراً از سوی مسئولان عربستان تأیید شده، ننگ دیگری بر حکومت آل‌سعود بوده و ملت جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر مسلمانان این حکم را محکوم می‌کنند.‌

امام جمعه شهر قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسئولان کشور ما در هیچ موضوعی به جز مسائل هسته‌ای با آمریکا مذاکره نمی‌کنند، ادامه داد: حضور هیئت ایرانی در اجلاس وین و شایعه مذاکره در خصوص مسائل و وقایع سوریه نباید در تضاد با مصالح و تصمیم‌گیری‌های کلان کشور باشد.

عابدینی اضافه کرد: سران کشورهای غربی در حالی می‌خواهند با جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک عنصر اثرگذار در منطقه در رابطه با مشکلات سوریه مذاکره کنند که تروریست‌های تکفیری به عنوان مهره‌های عملیاتی آنها شکست‌های سنگینی را در سوریه متحمل شدند.

امام جمعه ساری:

اعدام شیخ نمر برای عربستان، ارزان تمام نمی‌شود‌

امام جمعه ساری ‌در خطبه‌های نماز جمعه امروز مرکز استان ‌با بیان اینکه عربستان در فاجعه منا، ننگ بر جای گذاشت، گفت: کمک به بحرین و داعش، زیر سر عربستان است و امروز می‌خواهد شیخ نمر را اعدام کند و این اعدام برای عربستان، ارزان تمام نمی‌شود.

‌آیت‌الله نورالله طبرسی با اشاره به اینکه نباید به آمریکا اجازه نفوذ در کشور دهیم، اظهار کرد: همان طور که با شیطان درون به‌صورت مادام‌العمر می‌جنگیم، باید با دشمن خارجی و شیطان بزرگ مبارزه کنیم و مطابق میل آنها عمل نکنیم، چون دشمن به‌دنبال تشیع لندنی است و این برادر اسلام آمریکایی است.

وی با بیان اینکه برجام به معنای این نیست که آمریکا اجازه نفوذ داشته باشد، افزود: ما گوش به فرمان رهبری هستیم که برجام را به 9 ماده تأیید کردند و ستادی هم تشکیل شد تا اجرای برجام از این 9 ماده خارج نشود و کسانی که دعوا دارند باید آتش‌بس کنند و دودستگی و تشتت از روی دوستی و یا دشمنی باید تمام شود، چون ما فصل‌الخطاب داریم که سخنان مقام معظم رهبری است.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه رهبری بر مذاکرات نظارت داشتند و مذاکرات و برجام را تایید کنند، گفت: رهبری همه عذرها را بستند و کسانی که دم از انقلاب می‌زنند نباید عذر دیگری داشته باشند و برنامه برجام بسته شد و ما باید مطیع رهبری باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه عربستان در فاجعه منا، ننگ بر جای گذاشت، خاطر نشان کرد: کمک به بحرین و داعش، زیر سر عربستان است و امروز می‌خواهد شیخ نمر را اعدام کند و این اعدام برای عربستان، ارزان تمام نمی‌شود.

‌امام جمعه ساری با بیان اینکه مبارزه با استکبار جهانی، نقطه ثقل انقلاب اسلامی است، گفت: فریاد مرگ بر آمریکای جوانان و نوجوانان ما در 13 آبان باید کوبنده‌ باشد.

امام جمعه بجنورد:

ردپای آمریکا در همه توطئه‌ها و جنایت‌ها علیه ایران دیده می‌شود

امام‌ جمعه بجنورد در آیین نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی در مصلی امام خمینی(ره) گفت: رد‌پای آمریکا در همه توطئه‌ها و جنایت‌ها علیه ایران اسلامی دیده می‌شود.

‌حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی اظهار کرد: به‌طورقطع جنایت‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی و بشریت فراموش نخواهد شد.

وی بیان داشت: این جنایت‌ها در حافظه تاریخ ثبت و ضبط‌شده و تاریخ در مورد این جنایات قضاوت خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه بجنورد با اشاره به تلاش آمریکا برای نفوذ به کشور از طریق برجام تصریح کرد: راه‌های نفوذ آمریکا و دشمنان نظام اسلامی می‌بایست بسته شود.

وی گفت: هرگز نباید اجازه داد تا دشمن به کشور نفوذ کرده و اهداف پلید خود را در کشور پیاده کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی بر هوشیاری مسئولان نسبت به تلاش‌های دشمنان در این زمینه تاکید کرد.

امام جمعه اراک:

اعلام حکم اعدام شیخ نمر جنایتی دیگر از جنایت‌های آل‌سعود است

امام جمعه اراک در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اراک با اشاره به اعلام حکم اعدام شیخ نمر گفت: اعلام این حکم جنایتی دیگر از جنایت‌های آل‌سعود است که موجب ننگ این خاندان خواهد شد.

‌‌آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی اظهار کرد: جنایت‌های آل‌سعود در یمن، بحرین و سوریه که با پول‌های قطر، حمایت‌های ترکیه و اردن و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل انجام می‌شود از جمله جنگ‌های بدلی است که اسرائیل طرح‌ریزی می‌کند تا مقاومت را نابود کند.‌

وی بیان کرد: گرامیداشت 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی و تبعید امام خمینی(ره) و مبارزه با استکبار ستیزی، سیل و خسارت به استان‌های لرستان و ایلام و وقوع زلزله افغانستان و پاکستان از محورهای دیگر سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.

‌امام جمعه اردبیل:

رهبریت جهانی دیگر دست آمریکا نیست

‌امام جمعه اردبیل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل ‌گفت: دیگر وقت تهدیدات آمریکا گذشته چرا که رهبریت جهان در دست این کشور نیست.

‌آیت‌الله سید حسن عاملی با اشاره به حوادث اخیر منطقه‌ای اظهار کرد:‌ آمریکا و غرب در قضیه سوریه به این نتیجه رسیدند که بدون حضور ایران نمی‌توانند کاری را از پیش ببرند چرا که نقش ایران در معادلات منطقه‌ای، نقش تأثیرگذار و بی‌بدیل است.

وی تصریح کرد: سلفیت خیز عظیمی برای حضور در روسیه برداشته در آینده آنها اگر بتوانند در ارکان مدیریت روسیه نفوذ کنند، این اتفاق برای موالیان اهل بیت به صورت فوق‌العاده نگران‌کننده است.

‌امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از خطبه‌ها با انتقاد از تهدید دیروز آمریکا که گفته به خاطر آزمایش موشک بالستیک که توسط ایران انجام گرفت، به ایران پاسخ می‌دهد و با اشاره به شکایت کشورهای اروپایی به شورای امنیت جهت این آزمایش گفت: هیچ ملتی برای دفاع از خود از بیگانگان اجازه نمی‌گیرد و این حرکت آنها از نیت بسیار خطرناک آنها خبر می‌دهد.‌

امام جمعه بیرجند:

دشمن با شیوه‌های مختلف قصد نفوذ به ایران را دارد‌

امام جمعه بیرجند در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بیرجند با بیان اینکه دشمن با شیوه‌های مختلف قصد نفوذ در کشور را دارد، گفت: باید برای پیشگیری از نفوذ دشمن از خودباختگی و خرافات جلوگیری کنیم.

‌‌حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی‌بیرجندی‌ اظهار داشت‌: سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، بنابراین باید هر چه محکم‌تر مرگ بر آمریکا بگوییم و دشمن باید بداند که جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه با فساد، زورگویی و ظلم نمی‌تواند کنار آید.

رضایی‌بیرجندی با اشاره به 14 آبان‌ماه روز فرهنگ عمومی گفت: باید مراقب نفوذ دشمن از طریق فرهنگ باشیم و همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند نفوذ فرهنگی از نفوذ اقتصادی و امنیتی مهم‌تر است.

وی با بیان اینکه دشمن با شیوه‌های مختلف قصد نفوذ در کشور را دارد، اضافه کرد: باید برای پیشگیری از نفوذ دشمن از خودباختگی و خرافات جلوگیری کنیم.

امام جمعه بیرجند به دستورات مقام معظم رهبری در مورد برجام اشاره کرد و افزود: این دستورات فصل‌الختام این موضوع است و مردم باید بصیر و آگاه باشند.

‌رضایی‌بیرجند ضمن محکوم کردن حکم اعدام شیخ نمر توسط حکام عربستان گفت: حکام آل سعود باید بدانند با دادن این حکم، حکم نابودی خود را داده‌اند.

امام جمعه خرم‌آباد:

جوهره انقلاب اسلامی استکبارستیزی است

امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم آبادی گفت: جوهره انقلاب اسلامی استکبارستیزی است.

‌‌حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی ‌اظهار داشت: بهترین و اساسی‌ترین شعار ملت ایران مرگ بر آمریکا است، از این رو استکبارستیزی در جوهره انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: آمریکا خود را کدخدای منطقه می‌داند و می‌خواهد در امور همه کشورها دخالت کند، اما امروز مردم دنیا انقلاب اسلامی ایران را با استکبارستیزی می‌شناسند، ولی آمریکا تلاش می‌کند تا این استکبارستیزی را کمرنگ کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: آمریکا بعد از توافق هسته‌ای تلاش کرد تا استکبارستیزی ایران را کمرنگ کند اما باید بداند که انقلاب اسلامی شعارش و روحیه مردم ایران استکبارستیزی است و تا زمانی که آمریکا دست از شیطنت بر ندارد، فریاد مرگ بر آمریکا طنین‌انداز است.

‌امام جمعه خرم‌آباد در ادامه ضمن محکوم کردن حکم اعدام آیت‌الله شیخ نمر اظهار داشت: ایشان یکی از روحانیون شیعه و حق طلب است که تنها جرم آن دفاع از حقوق شیعیان بوده است.

میرعمادی افزود: پادشاه ظالم عربستان حکم اعدام این عالم شیعه را اعلام کرده که اگر صورت گیرد این یک حرکت سیاسی ناپخته از سوی حاکمان عربستان بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: حاکمان آل‌سعود باید بدانند که با این اعدام‌ها و قتل و غارت‌ها سرانجامی جز سقوط آن‌ها نخواهد داشت.

‌امام جمعه شیراز:

راهپیمایی 13 آبان امسال گرم‌تر از گذشته برگزار شود

نماینده ولی فقیه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه امروز در استان فارس با اشاره به اینکه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار است که در راس آن آمریکا است، گفت: فریادهای مرگ بر آمریکا امسال در این روز باید گرم‌تر و مهم‌تر از پیش سر داده شود.

‌آیت‌الله اسدالله ایمانی ‌سومین حرم اهل‌بیت (ع) با اشاره به کشتار ددمنشانه دانش‌آموزان به دست عوامل منفور شاه خائن اظهار داشت: امسال فریادهای استکبارستیزانه مرگ بر آمریکا باید گرم‌تر و مهم‌تر از پیش سر داده شود.‌

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به جنایت‌های آمریکا در افغانستان، بحرین، یمن لیبی و ... تصریح کرد: امسال 13 آبان به‌عنوان روز ملت‌های مقابل با آمریکا باید برجسته‌تر از گذشته مطرح شود.

‌نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: نظام سلطه در دنیا یک حقیقت است و توهم نیست و در رأس آن آمریکا قرار دارد که می‌خواهد جهان آمریکایی بفهمد و آمریکایی عمل کند و اندیشه آمریکایی داشته باشد.

امام‌جمعه شیراز همچنین در نخستین خطبه نماز جمعه امروز این شهر با بیان اینکه امربه‌معروف و تذکر لسانی دستورالعمل الهی است تصریح کرد: زمانی که چند نفر به یک گناهکار تذکر بدهند، او در درون خود به اندیشه و تجدیدنظر در رفتار می‌پردازد.

وی همچنین پرهیز از سخنان ناشایست را تکلیف الهی برشمرد و اضافه کرد: تربیت، تلقین و وادار کردن یکی از راه‌های رسیدن به خوبی‌ها و کمال است.

امام جمعه بندرعباس

انتقام خون شیخ نمر از عربستان گرفته می‌شود

امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: آل‌سعود فراموش کرده است که خداوند انتقام خود بنده‌های مومن و خالص خود همانند شیخ نمر را با بیدار کردن یاران او، خواهد گرفت.

‌آیت‌الله نعیم‌آبادی ‌با اشاره به فرارسیدن سیزدهم آبان‌ماه و حوادث و وقایع این ماه به موضوعاتی همانند تسخیر سفارت امریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام اشاره و اظهار داشت: زمانی که امام خمینی (ره) تسخیر لانه جاسوسی امریکا را انقلاب دوم نامیدند، خیلی‌ها متوجه عمق این جمله نبودند امروز همه با درک آن جمله به درایت و عمق‌نگری آن امام بزرگوار پی برده‌اند.

وی با بیان اینکه اسناد به‌دست آمده از سفارت امریکا نشان از نقشه‌های شوم آنان داشته و دارد، یادآور شد: امریکا از آن زمان تاکنون همواره در پی ضربه زدن به انقلاب بوده است و این خوی استکباری هیچ وقت از بین نمی‌رود و همواره باید مراقب بود.

امام جمعه بندرعباس در ادامه گفت: آل‌سعود فراموش کرده است که خداوند انتقام خون شهدای بیگناه راه بیداری رابا آگاه‌سازی و خروشان کردن یاران افرادی همانند شیخ نمر روحانی شیعی این کشور که قرار است اعدام شود، می‌گیرد.

‌امام جمعه موقت اصفهان:

اصل انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار است

امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان گفت: این روزها رجزخوانی‌های آمریکا دوباره شروع شده است و این شعور را نداشتند زمانی که مسئولین نظامی ما گفتند اگر گزینه نظامی شما روی میز است گزینه نظامی ما در زیر میز قرار دارد.

‌‌حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی‌ تأکید کرد: بعضی‌ها شاید فکر کنند اگر امام حسن (ع) صلح را پذیرفت و یا امام حسین با عمر سعد مذاکره کرد دیگر باید با دشمنان مذاکره کرد؛ در حالی که امام حسن (ع) درخواست صلح را پذیرفت نه درخواست تسلیم و زمانی که از امام حسین خواستند تسلیم شود قبول نکرد؛ و این یعنی شعور قیام امام حسین عدم تسلیم برابر مستکبر زورگو و جنایت‌کار است.

‌میردامادی با بیان اینکه اگر آمریکا ذلیل شود پرچم اسلام در دنیا برافراشته خواهد شد در ادامه گفت: این روزها رجزخوانی‌های آمریکا دوباره شروع شده است و این شعور را نداشتند زمانی که مسئولین نظامی ما گفتند اگر گزینه نظامی شما روی میز است گزینه نظامی ما در زیر میز قرار دارد.

امام‌جمعه موقت اصفهان خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خود در حرم امام رضا (ع) فرمودند این گزینه‌های شما کجاست بیارید ببینیم چه می‌خواهید انجام دهید و امام خمینی (ره) فرمودند اگر آمریکا می‌توانست حمله کند امروز را به فردا نمی‌انداخت.

وی تصریح کرد: امروز قدرت نظامی ایران به حدی رسیده است که جرأت حمله به ایران را ندارند و اگر روزی گلوله‌ای به سمت ایران شلیک شود دیگر عربستان و اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

امام جمعه شهرکرد:

اعدام شیخ نمر باعث سنگینی پرونده آل‌سعود می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاریدر خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت:اعدام این روحانی مبارز تنها باعث سنگینی پرونده آل‌سعود می‌شود و هیچ مشکلی را حل نمی‌کند. ‌

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ‌ضمن محکوم کردن حکم اعدام شیخ نمر از سوی دولت عربستان اضافه کرد: اعدام این روحانی مبارز تنها باعث سنگینی پرونده آل‌سعود می‌شود و هیچ مشکلی را حل نمی‌کند.

‌نکونام موضوع برجام را بسیار مهم دانست و بیان داشت: اگر در زمینه برجام طبق فرمان رهبر عمل شود جلوی بسیاری از خسارات در کشور گرفته می‌شود.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه مجریان برجام نباید گرفتار توجیه باشند، افزود: برجام باعث محدودیت سانتریفیوژها، خروج اورانیوم غنی شده از کشور، خروج مخزن آب سنگین اراک و تزریق بتن در آن و توقف حرکت علمی و هسته‌ای کشور می‌شود.

نکونام تأکید کرد: اگر به آنچه رهبر در برجام گفته عمل شود در مسائل هسته‌ای عقب نخواهیم افتاد اما باید آگاه باشیم که آمریکا دشمن همیشگی کشور بوده و لزوم پذیرش توافق لغو همه تحریم‌ها است.

امام جمعه کرج:

شناخت توطئه‌های دشمنان و مقابله جدی با دسایس آنها

امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج گفت: دو اصل اتحاد و انسجام از مهمترین عناوین نامه مقام معظم رهبری است.

‌‌سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ‌ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: همگان و به ویژه احزاب و گروه‌ها باید نامه مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب خود قرار دهند و بر دو اصل اتحاد و انسجام به عنوان مهمترین اصل در نامه رهبری دقت کافی را داشته باشند.

وی بر عملیاتی کردن نامه مقام معظم رهبری تأکید کرد و افزود: نباید اجازه دهیم که دو دستگی و اختلاف در جامعه ایجاد شود لذا حفظ اتحاد و انسجام در شرایط فعلی مهمترین اصل محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطر نشان کرد: در این راستا گروه‌ها و احزاب سیاسی باید از هرگونه تفرقه و اخلاف بپرهیزند و اتحاد و انسجام را مهمترین اولویت خود بدانند.

حسینی‌همدانی افزود: شناخت توطئه‌های دشمنان و مقابله جدی با دسایس آنها یکی از مهمترین مسائلی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

امام جمعه کرج در ادامه سخنان خود با محکوم کردن جنایات آل سعود گفت: اگر حکم اعدام آیت‌الله نمر باقر‌النمر اجرایی شود مطمئنا سبب فروپاشی آل سعود خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه با اجرایی شدن این حکم جهان اسلام ساکت نخواهند ماند تصریح کرد: در این راستا عاقلانه عمل کردن آل سعود و صرف‌نظر از اجرای این حکم لازم است.

‌وی گفت: دشمنی آمریکا قبل از پیروزی انقلاب نیز وجود داشت و همچنان نیز ادامه دارد و آمریکا هنوز دست از توطئه‌ها و دسایس خود علیه ملت ایران برنداشته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار