استاندار آذربایجان غربی:
استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تعداد کم پروازهای روزانه فرودگاه ارومیه موجب نارضایتی مردم شده و این پروازها می بایستی افزایش یابد.
کد خبر: ۱۱۰۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶ 03 June 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان شنبه ۱۳ خرداد در دیدار با مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خواستار دایر شدن مجدد پروازهای ارومیه مشهد به صورت هفتگی از فرودگاه ارومیه شد و افزود: متاسفانه مردم استان برای سفر به مشهد مقدس از مسیر هوایی از سایر فرودگاه های استان‌های همجوار استفاده می کنند و این مسئله موجب بروز مشکلاتی برای آنان شده است.

وی در ادامه با اشاره به آغاز پروازهای حج تمتع از فرودگاه ارومیه نیز اشاره کرد و گفت:  امیدواریم این پروازها نیز با کمترین تاخیر و  ارائه تسهیلات مناسب به حجاج برگزار شود.

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین با اشاره به شرایط ویژه استان به لحاظ جغرافیایی و نقش استان در صادرات محصولات مختلف و بویژه تولیدات کشاورزی خواستار فعال شدن هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ایجاد پروازهای باری در قالب کارگو از فرودگاه ارومیه شد.

در این دیدار مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز با قدردانی از دعوت استاندار آذربایجان‌غربی برای سفر به استان و پیگیری های مداوم ایشان برای رفع مشکلات پروازی از فرودگاه های استان گفت: با پیگیری های انجام شده ضمن افزایش پروازهای روزانه فرودگاه ارومیه به مقصد تهران از هفتم تیرماه نیز به صورت هفتگی پروازهای مشهد از فرودگاه ارومیه برقرار خواهد شد.

فرزادی پور همچنین با اشاره به آماده بودن زیرساخت های فرودگاه ارومیه برای پروازهای باری، از آمادگی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای حمل محصولات صادراتی استان در قالب کارگو خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار