نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه خواستار اهتمام ویژه مدیران اجرایی به اجرای سیاستهای جوانی جمعیت و طرح مصوب مجلس در این زمینه شد
کد خبر: ۱۱۰۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ 26 May 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های امروز نماز جمه ارومیه بااشاره به اجرای سیاست‌های کلی جمعیت در کشور گفت: باید مدیران اجرایی درخصوص اجرای طرح مصوب مجلس برای جوانی جمعیت، اهتمام لازم را بخرج دهند.

وی، ترویج جوانی جمعیت را نیازمند فرهنگسازی دانست و افزود: مجلس و دولت باید برای پیشبرد سیاستهای جوانی جمعیت هم افزایی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در بخش دیگر خطبه ها از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی خواست در راستای عمل به وعده های انتخاباتی خود برای رفع دغدغه ها و مشکلات مردم تلاش کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه خطبه ها به ساماندهی امور شهری و شهروندان اشاره کرده و گفت: بهسازی خیابانها و معابر عمومی و تسهیل دسترسی شهروندان به مایحتاج روزمره از جمله جمع آوری صفهای طولانی نان جزو مواردی است که مسئولان باید آنها را پیگیری و رفع کنند.

اما پیش از خطبه های نماز جمعه، مرتضی یوسفی ناخدا یکمِ نیروی دریایی ارتش با تشریح دستاوردهای نیروی دریایی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در آبهای آزاد، عمق راهبردی خود را گسترش داده و برای نخستین بار در تاریخ کشورمان ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش رکورد طولانی ترین مسافت دریانوردی را به ثبت رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار