قرارگاه جهادی و نیکوکاری طلایه داران ظهور و مرکز خیریه ایفاکشور در منطقه زلزله زده خوی،ایجاد ۱۰۰ فرصت شغلی و ساخت ، مرمت و مقاوم سازی ۲۰۰ واحد مسکونی را برعهده گرفت.
کد خبر: ۱۱۰۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷ 23 May 2023

سرهنگ اصغری مسئول قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور کشور ، در نشست خبری با جعمی از خبرنگاران که در سپاه خوی برگزار شد گفت : به همت قرارگاه جهادی و نیکوکاری طلایه داران ظهور و مرکز خیریه ایفا ایجاد ۱۰۰ فرصت شغلی، عملیات ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی، مرمت و مقاوم سازی ۱۰۰ واحد آسیب دیده از زلزله خوی با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان آغاز شده است .

وی افزود : برای ساخت هر واحد مسکونی ۷۰ میلیون تومان، برای تعمیر ۳۰ میلیون تومان و برای ایجاد هر فرصت شغلی ۳۰ میلیون تومان اختصاص یافته است .
اصغری درباره میزان پیشرفت فیزیکی این واحدها گفت :ساخت ۱۰۰واحدمسکونی با پیشرفت ۸۰ درصد فیزیکی فعلا در مرحله فنداسیون وستون قرار دارند.

مدیر قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور تصریح کرد : شناسایی واحد های مورد نظر توسط بسیج سازندگی سپاه خوی و معتمدین محل انجام گرفته است.

سرهنگ عبداله اصغری راجع به ایجاد
فرصت شغلی نیز گفت : برای ۱۰۰ نفر از زنان و مردان زلزله زده که شغل و محل اشتغال خودرا از دست داده اند با کمک مالی ۳۰ میلیون تومان برای آنها شغل ایجاد می شود.

اصغری درادامه سخنان خود از تمام خیرین و مسئولین شهری درخواست کرد که برای تسریع در روند کارها و ادامه خدمات قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور و مرکز خیریه ایفا را یاری نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار