نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در دیدار با معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: وضعیت خاص آذربایجان غربی نیازمند نگاه ویژه دولت برای افزایش شاخص های توسعه ای است.
کد خبر: ۱۱۰۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹ 08 May 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در دیدار با معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: توسعه آذربایجان غربی در گروی نگاه ویژه دولت و مسئولان ارشد کشور است و تفویض اختیارات به استانداران می‌تواند، روند رفع بسیاری از مشکلات را سرعت بخشد.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی، آذربایجان غربی را استانی حساس توصیف کرد و گفت: توسعه آذربایجان غربی بدون نگاه ویژه دولت و دست اندرکاران به این خطه از ایران اسلامی زمان بر خواهد بود.

او گفت: واگذاری اختیارات کارگروه ستاد احیای دریاچه ارومیه به استاندار آذربایجان غربی، تاثیرات اجتماعی و زیست محیطی مثبتی در پی داشته است و تعمیم این نگاه می‌تواند اثربخشی تلاش استانداران را بیشتر و مشکلات مردم را برطرف کند.
 
امام جمعه ارومیه به ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی در استان مرزی آذربایجان غربی نیز اشاره و تصریح کرد: تفویض اختیارات به استانداران می‌تواند عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی را در استانی مانند آذربایجان غربی متحول سازد.
 
آقای منصوری معاون اجرایی رییس جمهور هم با اشاره به مشکلات اعتباری سال گذشته گفت: با وجود مشکلات بسیار در توزیع اعتبارات، سال گذشته رکوردی بی سابقه به ثبت رسید و۲۷۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی در کشور توزیع شد.
 
به گفته آقای معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، در سفر‌های استانی رئیس جمهور به آذربایجان غربی ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به این استان اختصاص یافته بود که تاکنون  ۵ هزار میلیارد تومان آن پرداخت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار