معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش شمار زائران اربعین عبوری از مرز تمرچین بر آمادگی دستگاههای خدمات رسان و ساماندهی و بهبود زیر ساختهای مورد نیاز تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۰۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸ 28 April 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: امسال هم میزبان زوار اربعین در مرز تمرچین خواهیم‌بود و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

یاسر رهبردین در جلسه کمیته زیرساخت ستاد اربعین آذربایجان غربی افزود: همه نهادهای مسؤول آمادگی انجام اقدامات لازم برای بهترین میزبانی از زوار الحسین (ع) در مرز تمرچین را دارند.

وی اضافه کرد: در ایام اربعین امسال تعداد زواری که مرز تمرچین را به عنوان مرز ورود به کشور عراق انتخاب خواهند کرد، بسیار بیشتر از سال پیش تخمین زده می‌شود که باید بر اساس همین افزایش زوار، افزایش خدمات نیز داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: وجود پارکینگ در مکان‌های نزدیک مرز و همچنین با ظرفیت بالا بسیار ضروری است و نهادهای مسؤول بیشترین اهتمام خود را در این خصوص به کار گیرند.

رهبردین اظهار کرد: دیگر شرکت‌های خدمات رسان و دستگاه‌های اجرایی هم از هم اکنون برای ارائه بهترین خدمات و بیشترین خدمات برنامه ریزی کنند.

برچسب ها: ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار