مدیرکل صداوسیما مرکز آذربایجان غربی: رسانه ملی برای تحقق شعار سال، ضمن اینکه در کنار دستگاه های دولتی خواهد بود، اما مطالبه گرایانه و‌ موشکافانه عملکردها را بررسی و نقاط مثبت و‌ کم کاریها را به اطلاع انعکاس خواهد داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹ 20 April 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، در این جلسه هم اندیشی که در راستای تدوین برنامه های راهبردی برای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۱۴۰۲ به سال مهار تورم، افزایش تولید با حضور اعضا شورای راهبردی شعار سال و مدیران و برنامه سازان رسانه ملی در ارومیه برگزار شد، محورهای نقش رسانه در تبیین شعار سال در بخش های مهم اقتصادی، صنعت و معدن و کشاورزی مورد بحث و‌ بررسی قرار گرفت.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی در این جلسه با بیان اینکه رسانه باید مولد و مقوم توسعه باشد گفت: با کمک رسانه می توان گره هایی که بر سر راه تحقق شعار سال وجود دارد را باز کرد و موانعی را که در مسیر توسعه صف آرایی کرده اند رفع و حذف کرد.

آقای مجرد از مهار تورم و افزایش تولید به عنوان حیثیت نظام نام برد و‌ تصریح کرد: رسانه ملی برای تحقق عملی این شعار با هیچ مدیر و‌ مسئولی تعارف ندارد و ضمن اینکه در کنار دستگاه های دولتی خواهد بود، اما مطالبه گرایانه و‌ موشکافانه عملکردها را بررسی و نقاط مثبت و‌ کم کاریها را به اطلاع مردم خواهد رساند .

دکتر حیدری دبیر شورای راهبری شعار سال در آذربایجان غربی هم در این جلسه از تشکیل ۷ کمیته ویژه در حوزه های سرمایه گذاری، بهره وری، مهارم تورم، احیا واحدهای راکد، صادرات محصولات کشاورزی، اشتغال و‌ شعار طلایی خبر داد و‌ افزود: وظیفه این کمیته اجرای مصوبات در بخش های تخصصی برای رسیدن به تحقق عملی شعار سال است.

آقای سرتیپی مدیرکل صمت و آقای فتح الله زاده معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان هم در این جلسه هم اندیشی با اشاره به ظرفیت های مناسب صنعتی، معدنی و کشاورزی نقش رسانه را در توسعه، مهار تورم و‌ افزایش تولید بیان کردند و‌ خواستار کمک رسانه برای تحقق شعار سال در این بخش های مهم اقتصادی شدند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار