رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان از دستگیری عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 45 کیلوگرم تریاک در ارومیه، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴ 18 April 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سرهنگ "ابراهیم جلیل پناه" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان در راستاي مبارزه بي امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی از فعالیت فردی در "ارومیه" در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وي افزود: مأموران با تشکیل چندین اکیپ ضمن هماهنگی با مقام قضایی نسبت به شناسایی متهم اقدام و با اشراف اطلاعاتی در بازرسی از خودروی وی در محور "ارومیه – تبریز"؛ مقدار 45 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: در اين عملیات 2 متهم دستگير که پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضایي معرفی شد.

سرهنگ جلیل پناه در پایان با تقدیر از همکاری های خوب و به موقع مردمی با پلیس، گفت: مبارزه با قاچاق موادمخدر همواره و با جديت از سوي پليس دنبال مي شود و سوداگران مرگ بدانند پليس بدون هيچ اغماضی با قاطعيت با آن ها برخورد خواهد کرد و از شهروندان تقاضا داریم، اخبار و اطلاعات خود پيرامون اين موضوع را از طريق تماس با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار