مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر ترکی رضوی تا پایان فروردین ماه خبرداد
کد خبر: ۱۰۹۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ 26 March 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی  در تشریح این خبر گفت: این جشنواره در دو بخش ملی و بین الملل در دهه اول خرداد ماه امسال به میزبانی شهرستان میاندوآب برگزار خواهد شد. 

علیرضا نوروزی افزود: در بخش بین‌الملل به رتبه اوّل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی؛ به رتبه دوم لوح تقدیر و مبلغ ۸۰ میلیون ریال جایزه نقدی و به رتبه سوم؛ لوح تقدیر و مبلغ ۶۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

وی به جوایز برگزیدگان در بخش ملی اشاره کرد و گفت: به رتبه اوّل؛ تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی؛ به رتبه دوم لوح تقدیر و مبلغ ۸۰ میلیون ریال جایزه نقدی؛ به رتبه سوم لوح تقدیر و مبلغ ۶۰ میلیون ریال جایزه نقدی؛ به رتبه چهارم لوح تقدیر و مبلغ ۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی و به رتبه پنجم لوح تقدیر و مبلغ ۴۰ میلیون ریال جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.

نوروزی اظهار کرد: تمامی آثار برگزیده و تأیید شده هیئت داوران در سال جاری به صورت ویژه چاپ و کتاب مجموعه آثار به شرکت‌کنندگان اهدا یا برای ایشان ارسال خواهد شد.

وی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا پایان فروردین سال جاری می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و هر شاعر مجاز به ارسال حداکثر ۵ اثر به دبیرخانه است.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی اینترنتی

http://www.shamstoos.ir/fa/farakhanha/shertorki مراجعه کنند.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار