همایش حقوق شهروندی در حوزه اشتغال ایثارگران با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان غربی، دستگاههای اجرایی و دانشگاههای مرکز استان در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴ 03 March 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان غربی در همایش حقوق شهروندی در حوزه اشتغال ایثارگران که با حضور دستگاههای اجرایی و دانشگاههای مرکز استان در محل دانشگاه پیام نور ارومیه برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: حقیقتا خانواده های شهدا و ایثارگران چشم و چراغ این انقلاب و نظام هستند. در برهه ای از زمان که تمام کفر بر علیه انقلاب اسلامی جمع شده بودند این عزیزان با فدا کردن جانشان از حیثیت، انقلاب، خاک و وطن خود دفاع کردند که  همه ما مدیون خون شهدا و مجاهدت های ایثارگران هستیم. 
حجت الاسلام والمسلمین داود میرزایی با تاکید برتکریم خانواده شهدا و ایثارگران گفت: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران از وظایف تمام مسئولین است چرا که در این مملکت اسلامی که در راس آن ولی فقیه است با خون شهدا آبیاری شده است. تکریم ارباب رجوع از جمله مباحثی است که در رعایت حقوق شهروندی باید رعایت شود، اما این بحث برای عزیزان جانباز، ایثارگر و خانواده‌های شهدا بیشتر باید رعایت شود.   
وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: باید این رشادت ها و از خود گذشتگی های شهدا و ایثارگران به نسل جوان انتقال داده شود و این امر در جامعه اسلامی فرهنگ سازی شود. 
حجت السلام والمسلمین میرزایی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ورود به دستگاه ها از طریق آزمون ورودی و طبق قانون انجام می شود گفت: علم باید مفید و منتهی به اشتغال شود و در این راستا دانشگاه ها باید هدفمند برنامه ریزی شوند که با ارائه راهکار های علمی، عملی و مشاوره میتوان برای جامعه ایثارگری استان کارآفرینی و اشتغالزایی کرد.
در پایان این همایش به بررسی یکی از مقالات برتر (مقاله آقای دکتر ذکریا احدیان) با موضوع راهکار های اشتغالزایی ایثارگران پرداخته شد و از منتخبین مقالات تجلیل شد. 
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار