مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 51 مدرسه شاهد در استان وجود دارد گفت: بهترین شکل ترویج در حوزه ایثار و شهادت نمونه شدن فعالیت‌های مدارس شاهد است.
کد خبر: ۱۰۹۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶ 15 February 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، یکصد و سی و هفتمین جلسه ستاد اجرایی شاهد استان با دستور جلسه تصمیم گیری در زمینه انتخاب مدیران این مدارس، شرایط پذیرش مهمان در مدارس شاهد، تصمیم گیری در زمینه مهارت آموزی در مدارس شاهد و سایر موضوعات مرتبط با جلسه برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین میرزایی ،در این جلسه ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)، با بیان اینکه آموزش و پرورش فرهنگ جامعه را رقم میزند افزود: رسالت سنگینی بر دوش مسئولان آموزش و پرورش است چرا که تربیت نسل جوان را برعهده دارند.
حجت الاسلام والمسلمین میرزایی با اشاره به اینکه ورودی مدارس شاهد باید واقع بینانه باشد عنوان کرد: در انتخاب مدیران ومسئولان مدارس شاهد باید دقت بیشتری شود و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با اولویت، فرزندان شاهد در این مدارس ثبت نام و تحصیل کنند.
وی با بیان اینکه معلم ها و مدیران در مدارس باید در  تربیت صحیح نسل جوان تلاش کنند افزود: در این برهه از زمان نیاز است تا معلم های مدارس با بصیرت و آگاهی در تربیت صحیح نسل جوان بیشتر تلاش کنند تا جوانان به بیراهه کشیده نشوند.
مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان غربی بیان داشت: فرزندان شاهد باید در همه عرصه‌ها فعال باشند و ما موظفیم آرمان‌های شهدا را پیگیری کنیم و در این مسیر باید با تکیه و توجه بر امور فرهنگی پیش برویم.
وی‌ افزود: بهترین شکل ترویج در حوزه ایثار و شهادت، دقیق، نمونه و کیفی شدن فعالیت‌های مدارس شاهد است و می‌تواند الگویی برای سایر مدارس شود.
حجت الاسلام والمسلمین میرزایی تأکید کرد: همه ما مدیون خون شهدا و ایثارگران هستیم و باید در راستای اهداف والای آن‌ها قدم برداریم و راه آن‌ها را ادامه دهیم، چراکه ادامه راه پرافتخار شهیدان و ایثارگران برای فرزندان نوید موفقیت و پیروزی در تمامی مراحل زندگی بخصوص تحصیل است
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار