در سفر استانی رئیس دیوان عدالت اداری کشور به ارومیه عنوان شد:
در دهمین جلسه شورای قضایی آذربایجان غربی بر استفاده از ظرفیت دیوان عدالت اداری جهت حل مسائل و مشکلات حقوقی دستگاههای اجرایی استان تاکید شد.
کد خبر: ۱۰۸۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱ 26 January 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رئیس دیوان عدالت اداری کشور در این جلسه با اشاره به این که خدمت بی منت و جهادی فرهنگی است که در تمام مجموعه قوه قضائیه وجود دارد گفت: ازدیاد پرونده ها و سختی کار قضایی با مسئولیت سنگین آن فقط با انگیزه رضایت الهی ممکن است و با هیچ امر مادی قابل قیاس نیست.


حجت الاسلام و المسلمین مظفری با بیان این که دیوان عدالت اداری در حوزه های مختلف و با یازده کارگروه ویژه فعالیت های گسترده قضایی انجام می، شود افزود: تمام سعی دیوان عدالت اداری کشور برآن است که دسنگاهها از ظرفیت حقوقی دیوان در حوزه کاری خود استفاده کنند.


وی خاطرنشان کرد: هدف از سفرهای استانی شورای معاونین دیوان عدالت اداری ارج نهادن به مردم شریف و مراجعین به دیوان است که سختی راه را تحمل نکنند و مسئولین به حضور ایشان برسند و درخواستهای آنها را رسیدگی کنند.
رئیس دیوان عدالت اداری کشور در ادامه به بیان شرح وظایف دیوان عدالت اداری و معاونتهای تخصصی چهارگانه و همچنین اقدامات هیات عمومی دیوان پرداخت.


ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: همکاران قضایی در استان با کار جهادی و ایثارگرانه در خدمت مردم هستند تا لحظه ای در احقاق حق و اجرای عدالت وقفه ای ایجاد نشود.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این جلسه به بیان برخی مشکلات مرتبط با حوزه دیوان عدالت اداری از جمله مشکلات مربوط به کمیسیون رفع تداخلات اراضی زراعی و ساماندهی معاملات املاک و موضوع داوری در استان پرداخت.

در ادامه این جلسه، اعضای شورای قضایی استان و اعضای شورای معاونین دیوان عدالت اداری به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار