وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار رسیدگی فوری و آمادگی کامل مراکز درمانی و بیمارستان های شهرستان خوی و استان برای پذیرش مصدومان حادثه زلزله امروز خوی شد.
کد خبر: ۱۰۸۸۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۳ 19 January 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تماس تلفنی با رییس اورژانس کشور، رییس دانشکده علوم پزشکی خوی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، خواستار رسیدگی فوری و آمادگی کامل مراکز درمانی و بیمارستان های شهرستان خوی و استان آذربایجان غربی و بسیج همه امکانات برای پذیرش مصدومان حادثه زلزله امروز خوی شد.

دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تماس تلفنی با رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تاکید کرد: ارائه سریع خدمات درمانی مطلوب به مصدومان حادثه زلزله انجام گیرد.

در این تماس تلفنی همچنین دکتر  محمد امین ولی زاده حسنلویی، رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به حضور فعال اورژانس پیش بیمارستانی و کادر تخصصی درمان برای ارائه خدمات به مصدومان، گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اورژانس، اقدامات تشخیصی  و رسیدگی‌های درمانی به آسیب دیدگان زلزله، به وزیر بهداشت ارائه کرد و از آمادگی کامل مراکز  آموزشی و درمانی تابعه  برای اقدامات درمانی آنان خبر داد.

رییس دانشکده علوم پزشکی خوی نیز در  تماس تلفنی وزیر بهداشت با وی با اشاره به آماده باش تمامی نیروهای اورژانس و کادر درمان افزود:  بیمارستان قمر بنی هاشم ( ع) خوی  در آماده‌باش کامل است و آمبولانس های این دانشکده و نیروهای امدادی به همراه امکانات کامل خدمات اورژانس در نخستین لحظات حادثه به کانون زلزله که فیرورق بود، اعزام شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار