جلسه ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه بر لزوم ایده پردازی و تدوین برنامه های خلاقانه و راهبردی در اجرای برنامه های دهه فجر با محوریت مردم و خدمات رسانی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۸۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳ 17 January 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در این جلسه با اشاره به این که دهه فجر انقلاب اسلامی خصوصا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی جمهوری اسلامی علیه رژیم طاغوت نماد حمایت مردم از نظام اسلامی است گفت: یوم ا...  ۱۳ آبان امسال گسترده تر از سال های گذشته برگزار شد و مطمئنا راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز با سال های گذشته متفاوت خواهد بود و حضور گسترده و چشم گیر مردم را در حمایت از انقلاب اسلامی شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان این که دشمنان نه تنها مردم بلکه مسئولان نظام اسلامی را هم می خواهند از این انقلاب ناامید کنند افزود: جهاد تبیین مسئله مهم دهه فجر امسال بوده که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب می باشد و این مهم از آموزه های اسلامی و دینی گرفته شده است.

وی با بیان اهمیت ارزیابی عملکرد دستگاههای مختلف و مقایسه فعالیت ها نسبت به سال های گذشته خاطرنشان کرد: باید بر ایده پردازی و لزوم تدوین برنامه های خلاقانه و راهبردی در اجرای برنامه های دهه فجر امسال دقت لازم انجام شود تا برنامه ها از تکراری بودن برحذر باشند.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به هجمه رسانه ای دشمنان و ضد انقلاب علیه ایران اسلامی در جهت ناامید کردن مردم از آینده کشور گفت: باید در حوزه های مختلف برنامه ها خدمت محور باشند و در این ایام خدمات ویژه ای برای مردم و ارباب رجوع در نظر گرفته شود.

ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت در نظر گرفتن فضای مجازی، دانشگاهها و مدارس در اجرای برنامه های تبیینی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: باید با شیوه های نوین و ابتکاری دستاوردهای نظام اسلامی تبیین شده تا به ذائقه مخاطب بویژه نسل جوان توجه شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز در این جلسه با بیان اهمیت مردمی سازی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی خصوصا توجه به روستاها و شهرهای کوچک در اجرای برنامه های مختلف گفت: دشمنان درصدد حذف پشتیبانی مردمی و نخبگانی جامعه از نظام اسلامی هستند که دهه فجر باید نماد حمایت مردم و نخبگان از حوزه های مختلف از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

مسعود مجرد با اشاره به ظرفیت های دهه فجر امسال و تقارن آن با اعیاد ماه مبارک رجب افزود: بزرگداشت دوم بهمن سالروز آغاز قیام مسلحانه مردم ارومیه علیه رژیم طاغوت و یازدهم بهمن سالروز بمباران شهر ارومیه در سال ۱۳۶۵ از جمله دیگر ظرفیت های است که باید در تعدد مناسبت های دهه فجر انقلاب اسلامی مورد تاکید باشد.

سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: باید در دهه فجر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف ملی و بین المللی دستاوردهای نظام اسلامی تبیین شود و این مهم به جوانان و نسل های آینده منتقل شود.

حجت الاسلام آقایی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی نیز در این جلسه جهاد تبیین و امید آفرینی در جامعه اسلامی را محور برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی امسال دانست.

همچنین دیگر اعضای حاضر در این جلسه نیز به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند.

در ادامه این جلسه احکام رئسای کمیته های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به اعضای حاضر اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار