مدیرعامل شرکت روغن موتور کیمیا اسپیدی از افتتاح شعبه عرضه مستقیم محصولات روغن موتور اسپیدی در ارومیه خبر داد و گفت: ارائه کالای باکیفیت و رساندن روغن با قیمت مصوب به دست اتوسرویس‌ها در دستور کار این شرکت قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۸۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳ 12 January 2023

به گزارش تابناک آذربایجان‌غربی ؛ احمد هاشمی در مراسم افتتاح شعبه عرضه مستقیم محصولات روغن موتور اسپیدی با بیان اینکه این بیست و سومین شعبه شرکت روغن موتور اسپیددر کشور است که فعال خواهد شد، اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی این شبکه، رساندن کالای باکیفیت به دست مردم و ثانیا کوتاه کردن دست افرادی است که در بازار روغن تخلفات سودجویانه زیادی انجام می‌دهند.

وی با اشاره به تنش‌های به وجود آمده در بازار روغن، هدف دیگر تاسیس این شعبه در آذربایجان غربی را بحث قیمت این روغن‌ها دانست و افزود: برخی اوقات شاهد توزیع روغن با قیمتی بسیار گزاف هستیم که به این وسیله، رساندن روغن با قیمت مصوب به دست اتوسرویس ها را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت روغن موتور کیمیا اسپیدی با بیان اینکه موضوع مهم توزیع عادلانه است بیان کرد: در ابتدا عرضه کالای باکیفیت به دست مشتریان، دوم جلوگیری از احتکار و تقلب که در صنعت روغن ممکن است اتفاق افتد و در پایان توزیع عادلانه روغن در سطح کشور و جلوگیری از قاچاق این محصول به کشورهای همسایه از اهمیت افتتاح شعبه عرضه مستقیم در آذربایجان غربی بوده که با این سیاست به دنبال توسعه شرکت هستیم. 

هاشمی با اشاره به اینکه در شعب افتتاح شده در کشور ضمن توزیع روغن با کیفیت و با صرفه اقتصادی، اشتغال هم ایجاد شده و حدود ۴۰۰ نفر کارگر در شرکت های سراسر کشور مشغول به کار هستند گفت: با افزایش شعبات در کشور میزان اشتغال نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار