مسئول جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری ۵۶ عنوان برنامه ویژه گرامیداشت روز زن در آذربایجان غربی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲ 11 January 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، موسویان مسئول جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از برگزاری ۵۶ عنوان برنامه به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن در استان خبر داد و اظهار داشت: هفته گرامیداشت مقام زن از ۲۳ دی ماه امسال آغاز و تا ۲۹ دی ماه ادامه خواهد داشت و هدف از برگزاری این برنامه‌ها نمایش همدلی و اقتدار خانواده ایرانی با رویکرد تفکر ایرانی و تکریم زن مسلمان است.

وی ادامه داد: معرفی الگوی زن ایرانی و اسلامی با تاکید بر نقش زنان و مادران بصیرت افزایی ، آگاهی بخشی عمومی و گسترش و انتقال ارزش های دینی به نسل دوم و سوم از اولویت‌های این برنامه‌ها است.

موسویان تصریح کرد: بیش از ۸۰۰ نفر زنان کار آفرین در استان مشغول به فعالیت هستند که اشتغالزایی در بخش بانوان از اهداف جامعه بسیج زنان استان است.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی هفته گرامیداشت مقام زن عنوان کرد: برگزاری پویش اهدای خون، برگزاری رزمایش جهاد گران فاطمی، تجلیل از مادران شهدا، تجلیل از زنان کار آفرین و فعال حوزه دانش بنیان، حضور ۸۰ گروه مشاوره در مناطق محروم و حاشیه نشین و برگزاری مسابقات از برنامه های است که در هفته زن در سطح استان برگزار می شود.

موسویان با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش جامعه بسیج زنان به آزاد سازی زنان زندانی گفت: تاکنون ۲۰زن زندانی جرایم غیر عمد در استان با کمک خیرین از زندان آزاد شده اند بنابراین برای کاهش آمار زندانیان زن غیر عمد استان و جلوگیری از آسیب های اجتماعی، پویش آزاد سازی زنان زندانی جرایم غیر عمد راه اندازی می شود.

وی با اشاره به بانوان شهیده دفاع مقدس افزود:در آذربایجان غربی ۶۹۸زن شهیده و ۱۲ هزار زن جانباز و ایثارگر وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار