عضو مجلس خبرگان رهبری پیش از خطبه های نماز جمعه ارومیه:
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم بابصیرت و آگاه ایران اسلامی در تمامی فتنه‌ها، رد پای دشمنان نظام و اسلام را شناخته و دسیسه‌های بدخواهان را نقش بر آب می کنند.
کد خبر: ۱۰۸۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱ 30 December 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم بابصیرت و آگاه ایران اسلامی در تمامی فتنه‌ها، با اشراف کامل بر ابعاد رخدادهای سیاسی همواره رد پای دشمنان نظام و اسلام را شناخته با حضور گسترده در صحنه، دسیسه‌های بدخواهان را نقش بر آب می کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسمی دولابی عضو مجلس خبرگان رهبری سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: حماسه نهم دی از چند جهت حائز اهمیت که ملت با خیزش مردمی خود، پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت و رهبری بار دیگر عوامل فتنه را به شدت محکوم کردند.

وی افزود: مردم بابصیر و آگاه ایران اسلامی در تمامی فتنه‌ها با بررسی ابعاد حوادث به عمق خباثت دشمنان پی‌می‌‌برند و با حضور گسترده در صحنه، توطئه و دسیسه‌های دشمنان را برملا و خنثی می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به معنای بصیرت گفت: بصیرت یعنی مقصد را ببینیم و اینکه ایران امروز یکی از اصلی‌ترین قطب‌ها قدرت است بصیرت یعنی دیدن حیله‌های و دست‌های دشمنان و درک کردن آن.

وی با اشاره به شعار ۹ دی در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: امسال شعار میثاق مردم با رهبری و مبارزه با جنگ ترکیبی دشمن برای ۹ دی تعریف شده است البته فتنه ۸۸ با حماسه تاریخی ۹ دی مهار شد و نشان داد گفتمان انقلاب اسلامی از چنان ظرفیتی برخوردار است که می‌تواند از فتنه‌ها به سلامت عبور کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسمی دولابی اتفاقات اخیر را جنگ ترکیبی دانست و گفت: پدیده نوظهور جنگ ترکیبی، جنگی جهانی و ابعاد آن پردامنه است و امروز آمریکا به کمک صهیونیست‌ها و جبهه شرک و کفر و نفاق در همه ابعاد همراه با شبکه‌سازی، ابعاد مختلفی را در جهت تجزیه کشور، کاهش قدرت منطقه‌ای و فروپاشی نظام دینی هدف قرار داده است اما ایران اسلامی با هوشمندی دشمنان را در این جنگ شکست داد.

وی تصریح کرد: تمامی دشمنان نظام و انقلاب دست در دست هم داده بودند تا کشور را ناآرام کنند اما حمایت، بصیرت و هوشیاری مردم علت گذر از آشوب‌های اخیر بود و حقیقتا در تمام لحظات سخت نظام اسلامی مردم حضور خود را به ثبت رساندند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار