وزیر اطلاعات:
وزیر اطلاعات با بیان اینکه اقوام و مذاهب از افتخارات کشورمان هستند، گفت: وحدت موجود در ایران اسلامی اقتدار دشمن را شکسته است.
کد خبر: ۱۰۸۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱ 23 December 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، وزیر اطلاعات در سفر به ارومیه از دستگیری عوامل موساد در داخل کشور خبر داد و گفت: سربازان گمنام امام زمام عج در وزارت اطلاعات به برکت نام مبارک حضرت زهرا س موفق به دستگیری ۴ تیم عملیاتی موساد شدند که نقش اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی در این زمینه نقش بسزایی بود.


حجت الاسلام والمسلمین خطیب با بیان این که این تیم های تروریستی اهداف شومی در جهت ترور و انفجار در اقصی نقاط کشور داشتند افزود: یکی از هدایتگران این تیم در یکی از کشورهای اروپایی مستقر است که با تکمیل مستندات آن مورد را نیز علنی خواهیم کرد.

وزیر اطلاعات در سفر به ارومیه ابتدا در گلزار شهدای باغ رضوان این شهر حاضر شد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
حجت الاسلام والمسلمین خطیب همچنین بر مزار حجت الاسلام والمسلمین حسنی مجاهد نستوه آذربایجان نیز حاضر شد.

وی در دومین برنامه سفر خود به ارومیه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دیدار و گفتگو کرد.
وزیر اطلاعات در این دیدار با اشاره به این که دشمنان انقلاب همواره تلاش کرده اند مردم آذربایجان غربی و قومیت های مختلف را از نظام اسلامی جدا کنند گفت: مجاهدت و بصیرت مردم این استان از قومیت های مختلف همیشه نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب افزود: ملت غیور و ولایتمدار آذربایجان غربی از هر قوم و مذهبی همواره با بصیرت خود در مقابل بدخواهان این نظام الهی ایستاده اند.
وی با اشاره به فتنه اخیر بدخواهان نظام اسلامی در مناطق مختلف کشور، بصیرت و هوشیاری مردم را در ناکام گذاشتن دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود تاثیرگذار دانست و گفت: با هوشیاری نیروهای انقلابی، امنیتی و انتظامی شاهد بازگشت امنیت به استانهای مختلف کشور هستیم.

وزیر اطلاعات با بیان این که دشمنان همواره درصدد سو استفاده و بزرگنمایی آسیب های اجتماعی هستند تصریح کرد: جامعه روحانیت باید با حضور موثر، نقش بی بدیل خود را در درمان برخی از آسیب های اجتماعی ایفا کنند.
حجت الاسلام والمسلمین خطیب هم افزایی و تعامل و تجمیع توانمندی ها و فرصت ها را راهکار مهم برای برون رفت از مسائل اجتماعی و اقتصادی کشور دانست و گفت: دولت مردمی و انقلابی آیت ا... رئیسی در برنامه هفتم توسعه تصمیم جدی برای اولویت بخشی به این برنامه ها را خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار خدمت صادقانه برای مسئولان را توفیق الهی در مسئولیت های مختلف دانست و گفت: همان گونه که قرآن کریم بر اقامه نماز شب بر پیامبر گرامی اسلام جهت افرایش معنویت تاکید می کند مسئولان نظام اسلامی نیز با تاسی از این آیه قرآن کریم باید بر ارتقا معنویت در ابعاد مختلف شخصی و اجتماعی همت گمارند.

حضور در جلسه شورای تامین و جلسه تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی دیگر برنامه وزیر اطلاعات در ارومیه بود.
حجت الاسلام والمسلمین خطیب در این جلسه با اشاره به این که در ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی در دوره های مختلف حفظ شده و.حفظ خواهد شد تمام اقوام از افتخارات کشور هستند و باید این وحدت و اقتدار دشمن شکن باشد.

وی تصریح کرد: دشمنان در اغتشاشات اخیر تمام توان خود را با کمک سرویس های اطلاعاتی و رسانه های غرب بکار بردند تا این که بتوانند ضربه ای به ایران قدرتمند، نظام مقدس و مردم همیشه در صحنه بزنند که به برکت خون مطهر شهدا و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و استقامت مردم تلاش دشمن یک بار دیگر با شکست مواجه شد.

وزیر اطلاعات گفت: آذربایجان غربی همواره در خط مقدم مقابله با دشمنان قرار داشته و دارد و صلابت و ایستادگی مردم و رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهدا ع و دیگر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی موجب امنیت پایدار در این استان مرزی شده است.
حجت الاسلام والمسلمین خطیب افزود: دشمنان در اغتشاشات اخیر یک جنگ ترکیبی با تمام امکانات ارتباطی و رسانه ای خود ایجاد کرده اند و در واقع یک جنگ جهانی رسانه ای علیه کشورمان به راه انداخته اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان همواره با توهم سازی و جعل اخبار تمام توان خود را برای روایت سازی و تصویرسازی غلط به کار می گیرند و ترویج خشونت، ترور و غارت اموال مردم در صدر سیاست های آنان قرار دارد.
وزیر اطلاعات ادامه داد: مزدور پروری و آشوب پروری با کمک گروهک های تجزیه طلب و ایجاد یک عملیات روانی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی دیگر حربه دشمنان است که با اقتدار نیروهای امنیتی و مسلح و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب با یک شکست سختی مواجه شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب با بیان این که دشمنان در حال حاضر سعی می کنند با عنوان کردن مطالبی در خصوص احیای برجام و تبرئه خود از اغتشاشات ارتباط دوباره ای با ایران ایجاد کنند تصریح کرد: این تلاش دشمنان نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و وحدت مردم برای پشتیبانی از این نظام الهی را دارد.

وی با اشاره به اقدامات و خدمات دولت مردمی و انقلابی در عرصه های مختلف گفت: ایران اسلامی در جهت پیشرفت و اقتدار و افزایش توان داخلی قدم بر می دارد و دشمن نیز دشمنی های خود را ادامه خواهد داد و این هوشیاری بیش از پیش نیروهای امنیتی و نظامی و مردم انقلابی را می طلبد.

وزیر اطلاعات با بیان این که خدمت و امنیت موضوعاتی در هم تنیده هستند افزود: امروز که امنیت در کشور برقرار شده است خدمت به مردم با تمام توان ادامه خواهد داشت و دولت تمام تلاش خود را برای مردمی کردن خدمات مختلف به کار می بندد.
وی با اشاره به این که دولت آیت ا... رئیسی از همان ابتدا با همه مطالبات انباشته شده ای که وارث او بوده و همه محدودیت های موجود تلاش خود را برای خدمت رسانی هرچه بیشتر انجام داده است گفت: از زمان شروع دولت مردمی و انقلابی با وجود همه فشارها و تحریم ها و اهرم های فشار دشمنان انقلاب کارگزاران دولت تلاش کرده اند تا در جهت مردمی کردن یارانه ها ، افزایش حقوق کارمندان ، کارگران ، بازنشستگان معلمان و پرستاران و همه اقشار مختلف جامعه گام های موثری بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب گفت: دولت با افزایش ارتباطات با کشورهای همسایه و حضور فعال در پیمان های منطقه ای و جهانی توانسته مراودات خود را با کشورهای منطقه ای و جهانی افزایش دهد.
وی تصریح کرد: صدا و سیما و دیگر رسانه ها و نهاد های دولتی و خصوصی باید در عرصه جهاد تبیین در جهت تنویر افکار عمومی برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی تمام توان خود را بکار ببندند.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: این استان ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک با سه کشور دارد و همین موضوع باعث شده تا در موضوع مبادلات مرزی استانی منحصر به فرد باشد.
محمد صادق معتمدیان با بیان این که امروز با اشرافیت نیروهای مسلح و امنیتی در عمق استراتژیک دشمن به مقابله با آنها برآمده ایم افزود: با همه این تلاش ها امنیت کامل و پایداری در استان برقرار است.
وی با بیان این که جریان های ضد انقلاب از مرزهای ایران اسلامی عقب نشینی کرده اند و این مهم نشات گرفته از اقتدار نیروهای مسلح می باشد خاطرنشان کرد: تا خلع سلاح کامل ضد انقلاب و بیرون راندن آنها از منطقه اقدامات بازدارنده علیه دشمنان ادامه خواهد داشت.
استاندار آذربایجان غربی همچنین مطالبی در خصوص برخورد قاطع با قاچاق های سازمان یافته و لزوم تخصیص اعتبارات ویژه ملی برای انسداد بیش از پیش مرزهای شمالغرب کشور بیان کرد.
در پایان جلسه از زحمات مدیرکل سابق اطلاعات استان تجلیل و مدیرکل جدید نیز معرفی شد.
وزیر اطلاعات همچنین در پایان سفر به آذربایجان غربی در ستاد خبری اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی نیز حاضر شد و به گزارش های امنیتی مردم پاسخ داد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار