مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی گفت: ۵۷ زندانی نیازمند واجد شرایط با همت مسوولان و مردم خیّر استان به مناسب هفته بسیج از زندان‌ها آزاد شدند.
کد خبر: ۱۰۷۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸ 27 November 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مراد فتحی روز یکشنبه در همایش بسیج حقوق دانان که همزمان با سراسر کشور با تقدیر از اقدامات بسیجی وار کلیه خیرین خداجوی در امر آزادسازی زندانیان، اظهار کرد: حضور خودجوش و آگاهانه مردم خیّر برای امر آزادی زندانیان نیازمند یک روحیه بزرگ انقلابی برای تامین سعادت جامعه است.

وی بر موضوع پویش آزادی زندانیان نیازمند در هفته بسیج اشاره کرد و افزود: از ۲۸ آبان تا پنج آذر ماه به مناسبت هفته بسیج ۱۹ نفر زندانی توسط خیرین ستاد مردمی دیه استان با رقم مساعدت بلاعوض بیش از پنج میلیارد ریال آزاد شده‌اند.

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی همچنین با تقدیر از حسن همکاری مراجع قضایی در ارائه ارفاقات قانونی و تسهیلات آزادی به زندانیان واجد شرایط در این ایام گفت : ۳۹ نفر زندانی نیز با اعمال ارفاقات قانونی در هفته بسیج از زندان‌های آذربایجان غربی آزاد شدند.

معاون هماهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این مراسم بر فرهنگ سازی امر خداپسندانه آزادی زندانیان تاکید کرد و گفت: این فرهنگ خداپسندانه لازم است تا در میان اقشار مختلف جامعه بخصوص مناطق مرزی و روسای عشایر گسترش یابد.

سرهنگ مرتضی کاظمی برگزاری جشن‌های گلریزان ازادی اقشار و اصناف را از برنامه‌های مهم حمایتی بسیج عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات معاضدت قضایی و حقوقی به خانواده زندانیان نیازمند و مددجویان داخل بندها همواره یکی از اقدامات بسیج بوده است.

برچسب ها: ارومیه ، زندان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار