بیش از ۱۴۰ معبر اصلی و فرعی در محلات ارومیه آسفالت شده است.
کد خبر: ۱۰۷۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴ 19 November 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، شهردار ارومیه درنشست خبری با خبرنگاران  با اشاره به اینکه در هشت ماه اخیر  بیش از ۱۴۰ معبر اصلی و فرعی در محلات ارومیه آسفالت شده است، گفت: در سطح شهر بیش از ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر آسفالت ریزی شده که بیش از ۴۰ درصد معابر در مناطق کم برخوردار شهری است.

 

حسین مهدیزاده با اشاره به جدول گذاری معابر نیز گفت: امسال ۲۶ هزار مترمربع از معابر ارومیه با ۱۰۵ میلیارد ریال پیاده‌رو سازی شده و میزان ۲۵ کیلومتر طول پیاده رو و خیابان‌ها نیز با ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار جدول‌گذاری شده است.

 

شهردار ارومیه گفت: به زودی ۱۱ اتوبوس جدید با اعتبار سیزده میلیارد تومان به ناوگان عمومی شهر اضافه خواهد شد.

 

شهردار ارومیه باشاره به اینکه از,سال ۹۳ شهرداری ارومیه ۱۶۰ میلیارد تومن بدهی مالیاتی داشت و  ۳۵ میلیارد جریمه نیز به آن افزوده شده بود گفت: شهرداری بعد از وصول مطالبات خود از دستگاه های مختلف، ۷۶ میلیارد بدهی خود را واریز و با رایزنی‌های انجام شده موفق به دریافت ۳۵ میلیارد تخفیف و با استفاده از قانون استرداد موفق به جذب ۹۵ میلیارد تومان شد.

 

پیش  از نشست خبری خبرنگاران همراه با رئیس سازمان عمران بازآفرینی فضای شهری شهردار ی ارومیه  از اصلاح جداول، جوب گذاری و آسفالت معابر در خیابان های سروستان، مهدوی و میرداماد که در مرحله اجراست  واحداث دیوار حائل کوی میرداماد که رانش داشت به عرض ۱۱ متر و به طول ۳۰ متر اجرایی شده است  و همچنین  از آسفالت ریزی  خیابان ۳۲ متری شهید پیام بازدید کردند.

 

 

پل زیرگذر تقاطع غیر همسطح آذربایجان یکی از پروژه‌های بزرگ شهری ارومیه این هفته افتتاح می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار