توسط سازمان اطلاعات سپاه آذربایجان غربی
اعضای یک تیم ضد امنیتی تحت عنوان «تشکیلات جوانان محلات ارومیه» با هوشیاری پاسداران گمنام امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف ) در آذربایجان غربی دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۷۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰ 17 November 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، در پی اقدامات اطلاعاتی و فنی، تمام اعضای اصلی شبکه ضد امنیتی «جوانان محلات ارومیه» که در اغتشاشات اخیر نقش اساسی داشتند توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه آذربایجان غربی دستگیر شدند.

 

این تشکیلات به تبع «تشکیلات جوانان محلات تهران» در ارومیه تشکیل شده بود . 

گردانندگان این تشکیلات که عمدتا از بزرگسالان بودند نسبت به تحریک و فریب جوانان اقدام می‌کردند.

هدف اصلی این گروه فریب جوانان و نوجوانان از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و تحریک آنان برای پیوستن به اغتشاشات بود. راه بندان و تخریب اموال عمومی در خیابان‌های خیام، وکیلی، محتشم و فرهنگ ارومیه توسط این تشکیلات ضد امنیتی ساماندهی شده بود.

بیش از ۲۵ نفر در این رابطه دستگیر شدند. که ۸  نفر زن هستند . 

اعضای اصلی این تشکیلات با سازمان‌های جاسوسی در ارتباط بودند.

سازمان اطلاعات سپاه آذربایجان غربی تأکید کرده طی اقدامات سایبری صورت گرفته تمام مرتبطین این تشکیلات در اشراف اطلاعاتی قرار دارند.

سازمان اطلاعات سپاه آذربایجان غربی ضمن هشدار به خانواده‌های محترم مبنی بر هوشیاری خود و فرزندانشان در نیفتادن به دام ضدانقلاب و تروریست‌ها، به فریب خوردگان این تشکیلات نیز هشدار داده، با هرگونه اقدام علیه امنیت جامعه برخورد قاطع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار