فرمانده سپاه شهدای استان: بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ برنامه در سطح اقشار مختلف بسیج و 91 برنامه نیز با شعار بسیج خدمتگزار ملت در استان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۷۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲ 17 November 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، جلسه هم افزایی و تعامل رسانه ای برنامه های هفته بسیج و نشست خبری با خبرنگاران در ارومیه برگزار شد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به این که ۹۱ عنوان برنامه با شعار بسیج خدمتگزار ملت ایران در آذربایجان غربی اجرا می شود گفت: بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ برنامه در سطح اقشار بسیج و ۱۹ شهرستان در هفته بسیج اجرا خواهد شد.

سردار سرتیپ دوم شهسواری دیدار بسیجیان با رهبر معظم انقلاب با عنوان میثاق با ولایت به صورت وبیناری، افتتاح طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی و طرحهای آب رسانی به روستاهای محروم،  افتتاح خانه های بهداشت و آسفالت راههای برخی از روستاها،  ارائه مشاوره رایگان خانواده و درمان، برگزاری نمایشگاه های اسوه های بسیج در تهران، اجرای رزمایش کمک های مومنانه، برگزاری جشنواره مالک اشتر و برگزاری میزهای خدمت در مساجد و مصلی ها از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در هفته بسیج است.

وی بسیج را معجزه الهی دانست و تشکیل بسیج را موجب پیش روندگی انقلاب اسلامی در کشور عنوان کرد و ادامه داد: بسبج در تمام صحنه های انقلاب اسلامی همچنان حاضر بوده و خواهد بود چرا که برای مردم و خادم مردم است و به این مهم هم افتخار می کند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بسیج فراتر از قشر بندی های سیاسی است چرا که برای همه مردم ایران اسلامی می باشد و دین داری ایمان اعتقاد و باور پایه های بسیج را تشکیل می دهد.

در این نشست از پوستر جشنواره ابوذر و شعار هفته بسیج نیز رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار