ایجاد اغتشاش ترکیبی و تلفیقی در کشور، نسخه جدیدی از نقشه دشمنان نظام است که بر هم زدن امنیت مردم را نشانه گرفته است.
کد خبر: ۱۰۷۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸ 10 November 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در نشست فصلی روسا و دادستان های حوزه قضایی استان با بیان مطلب گفت: اسفاده از حساسیت های نژادی، زبانی، جنسیتی و قومیتی برای ایجاد اغتشاش و نا آرامی و همچنین کشاندن پای دانشجویان، دانش آموزان و کارگران به کف خیابان نقشه از پیش تعیین شده استکبار بود که آن را نقشه هیبریدی میخوانند.

عتباتی افزود : لازمه اجرای این نقشه استفاده از تمام ظرفیت ها برای نا امنی و پشتیبانی رسانه ای با سناریوهای پیچیده شایعه سازی ، کشته سازی ، دروغ پراکنیو تحریک و تهیج بود اما با همه تلاشهایشان مثل همیشه نقش برآب شد.

وی با اشاره به پخش۳ هزار خبر کذب در ۵۰ روز و پخش صدها برنامه آموزشی ساخت مواد آتش زا ، ترور و تخریب در رسانه های معاند خاطرنشان کرد: خبرنگاران رسانه های سعودی لندن نشین پا از این هم فراتر گذاشته بودند و مستقیم اغتشاش ها را در بعضی از شهرها مدیریت میکردند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی رویکرد نظام را بازدارنده ، پیشگیرانه ،معرفتی و مهربانانه عنوان و اضافه کرد : بیش از ۹۰ درصد بازداشت شده ها پس از نصیحت ، آموزش و تعهد قبل و بعد از تفهیم اتهام آزاد شدند و تنها با کسانی که نقش اصلی در برهم زدن امنیت مردم برعهده داشتند و اظهار ندامت نمیکردند برخورد قضایی صورت گرفته است .

ناصر عتباتی با بیان اینکه یک عده با حمایت دشمنان قسم خورده نظام کمر همت بسته اند تا امنیت کشور را مخدوش کنند تصریح کرد: با تمام توان مقابل شرارت ها ایستاده ایم و اجازه نفس کشیدن به کسانی که امنیت مردم را به مخاطره بیاندازند نخواهیم داد.

وی از عملکرد مناسب قضات و دادستانها استان به خصوص در شهرهای جنوب آذربایجان غربی تقدیر و اظهار کرد : با کسانی که هیجانی و بدور از دشمنی اعتراض کرده اند مهربانانه برخورد کنید و با آموزش و درایت آنها را به خانواده هایشان برگردانید اما با کسانی که برای اجرای پروژه کشته سازی به مردم شلیک میکنند و اموال مردم و دولت را آتش میزنند شدیدترین برخوردها را داشته باشید و به آنها رحم نکنید.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در ادامه جایگاه قضات و دادستانها و کارکنان قضایی را مهم و حساس دانست و گفت: جایگاه امروز شما نتیجه لطف خداست پس قدر آن را بدانید و رفتارتان با مردم بی ریا ، صادقانه و بی منت باشد تا شایسته این جایگاه در نظام مقدس جمهوری اسلامی باشید.

در ادامه این نشست نحوه و چگونگی اجرای برنامه های سال ۱۴۰۱ قوه قضاییه در استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و روسا و دادستانهای حوزه قضایی آذربایجان غربی گزارشی از عملکرد و برنامه های خود را ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار