نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:آمریکا در مناطق مختلف شکست‌های پی در پی را تجربه می‌کند که همگی این رویداد‌ها نشان دهنده این موضوع مهم است که آمریکا ابرقدرت بودن خود را از دست داده است.
کد خبر: ۱۰۷۵۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵ 04 November 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش آموزان گفت: بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب، دشمنی آمریکا با ملت بزرگ ایران اسلامی از کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ آغاز شد در حالی که در طول سال‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ادعای طرفداری ملت بزرگ ایران را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: تبعید امام خمینی به ترکیه در اعتراض به تصویب کاپیتولاسیون در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، شهادت دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ سه رویداد مهم این روز است.

وی با اشاره به جنایت‌های آمریکا در طول سال‌های گذشته علیه ملت بزرگ ایران اسلامی خاطرنشان کرد: خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم می‌فرماید که به طرف دشمنان نباید رغبتی داشته باشید چرا که آنان شما را دوست نمی‌گیرند و آن کینه و بغضی که در نهان دارند بزرگتر است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به نظم نوین جهانی و دگرگونی دنیا با حاشیه رفتن آمریکا در جهان کنونی تصریح کرد: آمریکا در آینده‌ای نزدیک اقتدار خود را در حوزه‌های مختلف از دست خواهد داد خط مقاومت نیز در برابر اقدامات ددمنشانه آمریکا با پرچم داری ایران نیز آغاز شده است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به موقعیت جغرافیایی ایران و وجود ظرفیت‌ها و تنوع منابع در ایران اسلامی افزود: در نظم نوین جهانی ایران در جایگاهی والاتر خواهد ایستاد و باید مسئولان امر نیز بر مبنای فرمایشات رهبر معظم انقلاب حرکت رو به جلو را متوقف نکنند.

وی گفت: آمریکا در حال جان دادن است و در مناطق مختلف شکست‌های پی در پی را تجربه می‌کند که همگی این رویداد‌ها نشان دهنده این موضوع مهم است که آمریکا ابرقدرت بودن خود را از دست داده است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به فجایع اخیر اتفاق افتاده در حرم مطهر شاهچراغ (ع) تصریح کرد: دشمنان انقلاب با سانسور خبری این حادثه سعی در کمرنگ جلوه دادن این حادثه تلخ داشته و دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رعایت تقوای الهی و مسئولیت پذیری در قبال اوامر و نواهی الهی گفت: اگر به استمداد‌های غیبی خداوند ایمان داشته باشیم می‌توانیم تقوا را نیز رعایت کنیم که در این صورت رحمت و مغفرت الهی بر انسان‌ها سرازیر می‌شود.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی در قطعنامه پایانی ضمن اعلام حمایت از اقدامات انقلابی مجلس محترم، دولت ارزشی و جهادی و دستگاه محترم قضا مصرانه بر مقابله مستمر بر فتنه انگیزی‌ها و اخلال‌گری‌ها تاکید و استفاده از نگاه و توان و ظرفیت نخبگان جوان در پیشبرد کارها را گره‌گشای کشور در شرایط و وضعیت خطیر دانستند و ضمن تسلیت به خانواده‌های عزادار، مردم شیراز و ملت ایران، از دستگاه‌های مسئول و بخش حقوقی و قضائی کشور خواستند عاملان این جنایات اندوهبار و سررشته‌های فاجعه‌آفرینی‌های یک ماهه اخیر را سریعاً شناسایی و مجازات نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار