رئیس سازمان بسیج سازندگی، گفت: با همکاری دولت سیزدهم طرح "محرومیت‌زدایی مردم‌پایه» در بیش از ۱۰ هزار روستای سراسر کشور اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳ 31 October 2022
به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛ سردار محمد زهرایی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در ارومیه، اظهار داشت: هم اکنون در سراسر کشور شاهد فعالیت گروه‌های جهادی و سازندگی بسیج هستیم که در زمینه‌های مختلف عمرانی، آموزشی، فرهنگی و خدماتی به مردم محروم خدمت می‌کنند.

وی افزود: خوشبختانه نگاه دولت سیزدهم به موضوع محرومیت زدایی مثبت است و به همین دلیل تفاهم‌نامه ای منعقد شده که در قالب آن نسبت به ارائه خدمت به اقشار محروم جامعه اقدام خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اینکه طرحی با عنوان «محرومیت زدایی مردم‌پایه» حاصل تفاهم نامه با دولت است، عنوان کرد: در قالب این طرح، در 10 هزار و 283 روستای سطح کشور خدمات محرومیت زدایی اجرا می‌شود که امیدواریم در نهایت منجر به کاسته شدن از محرومیت در مناطق هدف شود.

وی ادامه داد: این اقدامات و تمام طرح‌های زیرمجموعه بسیج سازندگی، با فعالیت 42 هزار گروه جهادی بسیج در سراسر کشور به مرحله اجرا در می‌آید که شامل متخصصان و فعالان جهادی بسیج هستند.

زهرایی همچنین از اجرای رزمایش جهادگران فاطمی 2 در کشور خبر داد و ابراز داشت: این رزمایش با محوریت پزشکی، مهندسی، خدماتی و عمرانی است و در کنار این خدمات نیز به توزیع جهیزیه و بسته‌های معیشتی توجه خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه راه اندازی قرارگاه عملیاتی جهادی در کشور جزو برنامه‌های اصلی بسیج سازندگی است، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی 5 ساله، در سطح کشور هزار قرارگاه تشکیل خواهد شد که تاکنون و از ابتدای سال 165 قرارگاه راه اندازی شده و با همت بسیجیان طبق زمانبندی و هدف ریزی پیش می‌رویم.

انتهای پیام/م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار