برای ۱۰ نفر از عوامل مرتبط با رژیم صهیونیستی که با رصد اطلاعاتی در استان آذربایجان غربی دستگیر شده بودند، کیفرخواست صادر شد.
کد خبر: ۱۰۷۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶ 24 October 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، به نقل از میزان، اعضای این گروه با هدایت مستقیم افسران جاسوسی موساد اقدام به شناسایی نیروی‌هایی که با بخش‌های امنیتی کشور همکاری داشتند می‌کردند و با ربایش و تهدید و ضرب و شتم قصد تخلیه اطلاعاتی آن‌ها را داشتند. این افراد در قبال ماموریت‌های انجام شده مبالغی را از عوامل رژیم صهیونیستی و افسران موساد در چند نوبت دریافت کرده بودند.

این گزارش حاکی است افراد مورد اشاره با برقراری ارتباط تصویری با افسران موساد دارای ارتباط مستقیم با آن‌ها بوده و اقدامات اعضای این گروه در استان‌های آذربایجان غربی، تهران و هرمزگان انجام می‌شده است.

اعضای این گروه در چندین فقره اقدام به آتش زدن خودرو‌ها و منازل برخی افراد مرتبط با نهاد‌های امنیتی جمهوری اسلامی ایران کرده و با تهیه تصویر و ارسال برای افسران موساد، وجه نقد دریافت کرده بودند.

این افراد حتی در مواردی اقدام به حذف فیزیکی و ترور نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی کرده بودند که خوشبختانه ناموفق بود.

در این پرونده برای ۱۰ نفر قرار بازداشت موقت صادر شده و تحقیقات فنی و دقیقی در رابطه با این پرونده از ناحیه بازپرس مروبطه و وزارت اطلاعات انجام شده است.

کیفرخواست پرونده این افراد صادر و به دادگاه عمومی و انقلاب ارومیه ارجاع شده و پرونده طبق موازین قانونی در حال رسیدگی است.

براساس کیفرخواست صادر شده، اتهام ۴ نفر از این افراد افساد فی الارض است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار