مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: در هفته تربیت بدنی امسال، اجرای یک هزار و ۴۴۴ برنامه ویژه برنامه ریزی شده که شامل ۷۵۰ مسابقه ورزشی، ۶۰ جشنواره، ۱۲۰ برنامه فرهنگی، ۵۰ همایش و ۱۶۰ مورد تجلیل از فعالان و قهرمانان ورزشی در نقاط مختلف استان است.
کد خبر: ۱۰۷۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱ 17 October 2022

سجاد بیرامی در گفتگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هفته تربیت بدنی امسال از ۲۶ مهرماه جاری آغاز و تا ۲ آبان نیز ادامه دارد، یادآور شد: از امسال، برنامه ریزی‌های حوزه تربیت بدنی در بخش‌های مختلف مربوط به سال تربیت بدنی یعنی از ۲۶ مهر هر سال تا ۲۶ مهر سال بعد است و تلاش می‌کنیم کارنامه خوبی در این یکسال داشته باشیم.

وی شعار امسال هفته تربیت بدنی و ورزش را «ورزش، همبستگی ملی، ایران قوی» عنوان کرد و ادامه داد: در هفته تربیت بدنی امسال، اجرای یک هزار و ۴۴۴ برنامه ویژه برنامه ریزی شده که شامل ۷۵۰ مسابقه ورزشی، ۶۰ جشنواره، ۱۲۰ برنامه فرهنگی، ۵۰ همایش و ۱۶۰ مورد تجلیل از فعالان و قهرمانان ورزشی در نقاط مختلف استان است.

بیرامی تاکید کرد: همچنین در این هفته ضمن برگزاری ۲۵ کارگاه تخصصی در حوزه‌های مختلف ورزشی، ۴۶ مورد افتتاح طرح و کلنگ زنی شامل سالن‌های ورزشی و زمین‌های چمن مصنوعی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش  و جوانان آذربایجان غربی افزود: البته طبق برنامه ریزی‌ها و در راستای بهره مندی از ظرفیت جوانان و سازمان‌های مردم نهاد حوزه ورزش، ۶۱ عنوان برنامه نیز در این حوزه اجرایی خواهد شد.

هفته تربیت بدنی همه ساله در آخرین هفته مهر برگزار می‌شود و بخشی از افتتاح‌ها و کلنگ زنی‌های حوزه توسعه زیربناهای ورزشی در این هفته اجرایی می‌شود.


بیرامی با اشاره به تمهیدات ویژه اندیشیده شده در خصوص ورزش در مناطق محروم شهر ارومیه به دنبال اجرای طرح ابتکاری شنبه‌های محرومیت زدایی و برنامه ریزی برای ایجاد سالن‌های ورزشی در این مناطق گفت: برای ساخت سالن ویژه و با ظرفیت بالا در منطقه رشادت، سالار، لاله و دین پرست ارومیه زمین تخصیص داده شده و با اختصاص اعتبار، سالن مجهزی در این منطقه به زودی کلنگ زنی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی همچنین از توجه ویژه به حوزه جانبازان و معلولان و ساخت سالن مناسب برای این قشر در استان خبر داد و اظهار کرد: تکمیل و تجهیز این سالن در ارومیه، از اولویت‌های اداره کل است که البته پیشرفت فیزیکی خوبی هم داشته و در صورت دریافت اعتبار، به سمت تکمیل آن حرکت خواهیم کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار