با هدف حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی
با همکاری شهرداری ماکو و انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید) علاوه بر احداث ساختمان اداری انجمن، بخش آنکولوژی بیمارستان فجر ماکو نیز برای درمان بیماران مبتلا به سرطان تجهیز می شود.
کد خبر: ۱۰۷۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶ 14 October 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، در جلسه ای که برای امضا تفاهم نامه احداث این ساختمان و پارکینگ طبقاتی در فرمانداری ماکو ترتیب یافت، انجمن خیریه امید و شهرداری ماکو بصورت مشارکتی و هرکدام با 200 میلیارد ریال اعتبار این طرح ها را اجرا می کنند.

همچنین در این جلسه برای تسهیل در ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به سرطان با هماهنگی فرماندار شهرستان ماکو و دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، مقرر شد تا بخش آنکولوژی در بیمارستان فجر ماکو راه اندازی شود تا بیماران نیازمند به شیمی درمانی از زحمات انتقال به مرکز استان رهایی یابند.

انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید) بزرگترین خیریه شمالغرب کشور است که نزدیک به سی سال در زمینه ارائه خدمات درمانی و معیشتی به بیماران نیازمند مبتلا به سرطان فعالیت می کند. 

علاوه بر ماکو، این انجمن در شهرهای خوی، بوکان، مهاباد و سردشت نیز نمایندگی فعال دارد و کمک های مردمی را برای کمک به بیماران نیازمند جمع آوری و صرف می کند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار