نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:دشمنان افتخارات جمهوری اسلامی را نمی‌توانند تحمل کنند برای همین موضوع امنیت عمومی را مختل می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۶۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰ 25 September 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در تجمع امت رسول الله که همزمان با سراسر کشور در ارومیه  نیز برگزار شد با اشاره به اینکه دشمنان افتخارات جمهوری اسلامی را نمی‌توانند تحمل کنند برای همین موضوع امنیت عمومی را مختل می‌کنند گفت: فتنه گران و اغتشاشگران مقدسات و ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی را هدف قرار داده اند و سعی در از بین بردن نظام اسلامی را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: اغتشاش گران با به آتش کشیدن اموال عمومی و مساجد و مقدسات در صدد دشمنی آشکار با ملت ایران هستند و همانگونه که مردم ایران نیز خواستارند باید قوه قضائیه و نیرو‌های امنیتی و انتظامی با قدرت و بدون اغماض با آن‌ها برخورد کنند.

ماموستا کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیه نیز در این تجمع با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس متحد و منسجم ایستادگی کرد امروز تیز در مقابل بدخواهان این نظام الهی گفت: ملت کرد و اهل سنت هیچ موقع فریب دشمنان و بدخواهان این نظام الهی را نخواهند خورد و ما در مقابل هنجارشکنان خواهیم ایستاد چرا که آرمان‌های انقلاب شیعه و سنی را در کنار هم قرار می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این تجمع گفت: این سرزمین خون‌های زیادی را برای اعتلای آرمان‌های نظام اسلامی داده اند و امروز نیز از عمق جانمان فریاد می‌زنیم که با نام اسلام و قرآن این ملت همیشه در صحنه زنده هستند.

حجت الاسلام فیاضی لبیک یا رسول الله را به معنی انزجار از دشمنان رسول الله است تصریح کرد: دشمنان، ملت بزرگ ایران را در هشت سال دفاع مقدس امتحان کرده اند و نباید این تجربه را دوباره تکرار می‌کردند چرا که ملت ایران از مرگ هیچ هراسی ندارند.

همچنین در این تجمع باشکوه پیکر پاک و مطهر بسیجی شهید سید عباس فاطمیه نیز تشییع و به زادگاهش نوشین شهر جهت تدفین فرستاده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار