نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در آئین ویژه هفته دفاع مقدس گفت: ملت ایران بیش از ۴۰ سال در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده است و این مقاومت همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۶۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵ 22 September 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی ۳۱ شهریور در مراسم رژه نیروهای مسلح ارومیه که بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، افزود: ملت ایران ۴۰سال است که در مقابل دشمنی های استکبار جهانی با تمام توان ایستاده و از این به بعد هم ایستادگی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه مسیر ملت ایران مسیر حق و عدالت است، تصریح کرد: دشمن با تحریک صدام برای جنگ با ملت ایران اوج دشمنی و عداوت خود را به نمایش گذاشت اما دفاع جانانه ملت ایران به آنها درس عبرت بزرگی داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطر نشان کرد : بعد از جنگ تحمیلی نیز دشمنی و جنگ استکبار جهانی با ملت ایران ادامه داشته و در هر مقطع از زمان با توطئه و آشوب و درگیری خواستند بر ایران پیروز شوند اما با ایستادگی ملت ایران و اتکای ملت به وعده صادق خداوند که پیروزی با حق است، نتوانستند ضربه ای به این ملت مقاوم بزنند.

وی اظهار کرد: این وعده خداوند است که باید با کسانی که در مسیر کفر و شیطان هستند جنگید و آنها را شکست داد و نگذاشت حیله شیطان بر حق غالب شود.

امام جمعه ارومیه یاد آور شد: ایران در ۴دهه گذشته در همه عرصه ها سرافراز بوده و خواهد بود و دشمنان داخلی و خارجی همچون همیشه در این جنگ شکست خواهند خورد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس نشان داد که با ایستادگی و توکل بر خدا و ایمان به وعده الهی می توان بر تمامی قدرتهای جهانی و استکبار جهانی پیروز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار