نمایش اقتدار و عزت در هفته دفاع مقدس
آیین سان و رژه نیروهای مسلح و یگان‌های منتخب از نیروهای مسلح، با حضور مسوولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی در خیابان ورزش ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳ 22 September 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، یگان‌های نمونه ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی و فرمانده مرزبانی مستقر در ارومیه در این آیین از مقابل کلام الله مجید و تمثال مبارک امام راحل و مقام معظم رهبری رژه رفتند و عزت و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

در این آیین که در خیابان ورزش ارومیه برگزار شد، اقشار مختلف مردم با وجود سرمای صبحگاهی انتهای شهریور ماه حاضر شده و علاوه بر مشاهده عزت و اقتدار نیروهای مسلح، آن را با گوشی تلفن همراه خود ثبت و ضبط کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این آیین با تاکید بر اینکه اقتدار حال حاضر ایران اسلامی، اقتداری بازدارنده و پایدار است، گفت: البته دشمنان هیچگاه تاب دیدن این همه اقتدار و افتخار را نداشته و همواره دست به توطئه زده‌اند که خوشبختانه همه آنها ناکام مانده است.

امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو افزود: همه توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به یاری خداوند متعال و با هوشیاری ملت ایران همواره شکست خورده است.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران اسلامی به شمار می رود، اظهار کرد: چشمه اقتدار ملت ایران، از دفاع مقدس جوشیده و اکنون تبدیل به یک دریای خروشان شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به پشتیبانی همیشگی ملت بزرگ ایران از نیروهای مسلح ادامه داد: این امر همواره موجب قوت قلب و اقتدار بوده است.

در آیین سان و رژه امسال تعداد زیادی از تجهیزات و جنگ افزارهای نظامی پیشرفته نیز به نمایش درآمد.

همچنین نمایشگاه ویژه هفته دفاع مقدس از امروز /پنجشنبه/ در پارک ائللرباغی ارومیه برپا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار